سیاست / شناسه خبر: 129003 / تاریخ انتشار : 1401/11/13 20:32
|
فرماندار دشتستان؛

کلیه محورهای مواصلاتی روستاهای دشتستان بهسازی می شود

فرماندار دشتستان در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال آب خیرآباد- سربست اظهار کرد: کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان دشتستان بهسازی و تعریض می شود. احمد بنافی با بیان اینکه مطالبات مردم روستای سربست اصلاح ورودی این روستا است، بیان کرد: در سال آینده عملیات بهسازی و تعریض مسیر این روستا را در بر

بوشهری ها /اسماء بوستانی؛ فرماندار دشتستان در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال آب  خیرآباد- سربست اظهار کرد: کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان دشتستان بهسازی و تعریض می شود.

احمد بنافی با بیان اینکه مطالبات مردم روستای سربست اصلاح ورودی این روستا است، بیان کرد: در سال آینده عملیات بهسازی و تعریض مسیر این روستا را در برنامه قرار خواهیم داد.
 
وی از تعریض و بهسازی ۱۲۰ کیلومتری راه روستایی در سال جاری خبر داد و افزود: در سال آینده نیز به همین میزان بهسازی و تعریض راه ها را انجام خواهیم داد و در بازه زمانی ۳ تا ۴ ساله کلیه مسیرهای روستایی این شهرستان تعریض و ایمن خواهد شد.
 
رئیس اداره آب شهرستان دشتستان در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال آب خیرآباد- سربست اظهار کرد: به دلیل فرسودگی و قدیمی بودن خط انتقال قبلی این روستاها امروز به لطف پروردگار عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال این روستاها آغاز می شود.
 
 
 
حسین رمضانی تعداد  روستاهای تحت پوشش این خط انتقال را ۹ روستا اعلام کرد و افزود: به دلیل افزایش جمعیت این روستاها که ۸ هزار نفر جمعیت است، خط انتقال دیگر پاسخگوی نیاز اهالی این روستاها نیست.
 
رمضانی اعتبار این پروژه را ۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این خط انتقال به متراژ ۴ هزار و ۱۰۰ متر انجام خواهد شد تا بتوانیم حجم آب بهتر و بیشتری را به روستاییان این منطقه برسانیم.

کلیدواژه

دهه فجر

دشتستان

فرماندار دشتستان

احمد بنافی

راه های روستایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی