سیاست / شناسه خبر: 129031 / تاریخ انتشار : 1401/11/21 08:51
|

نارضایتی و گلایه امام جمعه دالکی از برخی پروژه های سطح شهر

امام جمعه شهر دالکی از افتتاح یادمان شهداء به جای حرم شهدا گلایه و اظهار کرد: شهداء باید حرم داشته باشد تا به عنوان قطب فرهنگی در شهر باشند.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: امام جمعه شهر دالکی از افتتاح یادمان شهداء به جای حرم  شهدا گلایه و اظهار کرد: شهداء باید حرم داشته باشد تا به عنوان قطب فرهنگی در شهر معرفی شوند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی طالبی در آئین افتتاح یادمان شهدای دالکی افزود: بعد از چندین سال که این یادمان افتتاح نشد در تلاش بودیم که این مکان مقدس را تبدیل به حرم کنیم، اما با سیاست مسئولین بنیاد تبدیل به یادمان شد که بنده به عنوان امام جمعه این شهر از عملی نشدن حرم شهداء ناراضی هستم.

وی با اعلام اینکه به دنبال استقرار بخشداری در شهر دالکی هستیم، بیان کرد: امید است مسئولین محترم در این خصوص همکاری های لازم را انجام دهند.

طالبی با اشاره به کلنگ زنی مخزن ۲ هزار متری دالکی عنوان کرد: بعد از عملیات کلنگ زنی در این حوزه هیچ فعالیتی انجام نشد و تاکنون این پروژه غیرفعال است. این در حالی است که اگر مخزنی در این شهر باشد می تواند آب چشمه شهر دالکی را جمع کند،  شهروندان در تمام فصول سال مشکل آب نخواهند داشت.

وی از عدم المان در ورودی شهر به استان خبر داد، و افزود: با توجه به اینکه ورودی شهر دالکی ورودی استان نیز هست انتظار می رود یک المان زیبنده شهر در این ورودی ساخته می شود.

حجت الاسلام دالکی ضمن گلایه از وضعیت آموزش و پرورش در این شهر عنوان کرد: این شهر دارای ۶ مدرسه است که ۳ مدرسه تخریبی است.  با ورود مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز هیچ فعالیتی جهت پیشرفت در این حوزه انجام نشده است.

امام جمعه دالکی با تاکید بر بازدید رئیس جمهور از سد دالکی بیان کرد: انتظار داریم رییس جمهور از نزدیک از پروژه بزرگ و مهم سد دالکی بازدید کند، و با در نظر گرفتن اعتبار برای این پروژه مهم ناجی ۸۵ هزار نفر که از این طریق کسب درآمد میکنند باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح پایولت قطره ای نخیلات شهرهای دشتستان افزود: این طرح تاکنون در دالکی اجرا نشده، این طرح جهت رفاه حال کشاورزان باید در این شهر نیز اجرایی شود.

کلیدواژه

دالکی

دهه فجر

امام جمعه دالکی

یادمان شهدا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی