سیاست / شناسه خبر: 149227 / تاریخ انتشار : 1402/2/11 11:35
|

فرماندار دشتستان؛ 13 ناحیه صنعتی فعال شد/اعطای مسکن روستایی به کارگران

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: 13 ناحیه صنعتی راکد در دشتستان فعال شدند.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: 13 ناحیه صنعتی راکد در دشتستان فعال شدند.

احمد بنافی 11 اردیبهشت ماه در جمع کارگران به منابت روز کارگر  اظهار کرد:  116  واحد صنعتی در دشتستان وجود دارد، 17 واحد راکد بودند که با فعالیت های انجام شده 13 واحد  فعال شدند و اکنون حداقل ترین ناحیه صنعتی راکد در دشتستان وجود دارد.

بنافی با اعلام اینکه در این شهرستان ظرفیت عظیمی برای کار و تولید وجود دارد، عنوان کرد: منابع عظیمی در بخش خصوصی باید به سمت تولید هدایت شوند تا شاهد ارتقاء روند اشتغال در این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به الحاق زمین در شهرک صنعتی بیان کرد: سیاست های دولت بر اساس توسعه اقتصادی برنامه ریزی شده و به دنبال فراهم کردن زیرساخت های عرصه تولید هستیم.

وی از ناحیه صنعتی 100 هکتاری در دشتستان خبر داد و افزود: در تلاشیم فعالیت های این ناحیه صنعتی تا پایان سال جاری ه اتمام برسد.

فرماندار دشتستان در خصوص مجتمع پتروشیمی در دشتستان گفت: در این شهرستان برای صنایع سنگین برنامه ریزی هایی انجام شدهف 50 هکتار زمین در غرب این شهرستان در اختیار ما قرارگرفته، به دنبال گرفتن مجوز برای یک مجتمع پتروشیمی هستیم.

وی افزود: معالعات حوزه کسب و کار را آغاز کردیمف اکنون نیز در مرحله تخصیص زمین و به دنبال جذب سرمایه گذار در حوزه آبزی پروری و شیلات در شهر برازجان هستیم.

بنافی از آمادگی مجموعه فرمانداری جهت ساخت مسکن کارگران در روستاها خبر داد و اظهار کرد: در روستاهای شهرستان 1500 واحد مسکونی خواهیم ساخت، هر کارگری درخواست مسکن در روستا را داشته باشد در اختیار او قرار خواهیم داد.

 

 

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

روز کارگر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی