سیاست / شناسه خبر: 149244 / تاریخ انتشار : 1402/2/18 13:20
|

شهردار برازجان؛ برای رشد و توسعه بیشتر شهر نیازمند حمایت فرهنگیان هستم

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار برازجان گفت: پروژه های بزرگی را انجام داده ام که بسیاری از شهرداران جرات انجام دادن آنها را نداشتند.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار برازجان گفت: نیازمند حمایت فرهنگیان برای رشد و توسعه شهر هستم.

مرتضی قدوسی 17 اردیبهشت ماه در آئین نکوداشت روز معلم خطاب به فرهنگیان اظهار کرد: شما معلمین عزیز زمینه رشد و پرورش امثال بنده را فراهم آوردید تا امروز در جایگاه خادم مردم به شهرم خدمت کنم. شما به من جرأت و جسارت دادید تا در این مسئولیت پروژه های بزرگی را برای تحول شهرم انجام دهم که خیلی ها جرأت انجام آن را ندارند .

وی افزود: من به کمک شما قشر فرهیخته و اندیشمند جامعه جهت توسعه ، عمرانی و آبادانی شهر نیاز دارم و از شما میخواهم در فضای حقیقی و مجازی برای پیشرفت شهرمان از مجموعه شهرداری  و خادمین خودتان حمایت و پشتیبانی کنید. شهردار برازجان با اعلام ابینکه برای ایستادن شهر باید ایستاد و مبارزه کرد، ادامه اد:  بنده محکم و استوار ایستادم و به شما اطمینان خاطر میدهم با اجرای پروژه های بزرگ و متحول ساز، شهری زیبا و توسعه یافته  را در خور شأن منزلت شما شهروندان عزیز برازجانی می‌سازیم .

قدوسی در خصوص فعالیت های انجام شدخ در شهر عنوان کرد: میدان سطح شهر که به برهوت تبدیل شده بود را ساماندهی و المان های فرهنگی برای هر میدان طراحی کردیم، از 20 سال گذشته تاکنون هیچ شهرداری اقدام به انجام چنین فعالیت هایی نکرده بود.

وی با تاکید بر حفظ منافع و اموال بیت المال عنوان کرد: المان حافظ به دلیل عدم رعایت موارد قانونی توسط پیمانکار برداشته شد. پیمانکار با برخورد شهرداری موظف به اصلاح پایه های المان شد و بعد از اصلاح در مکان مورد نظر نصب خواهد شد.

وی از تحقق 250 میلیاد تومان به عنوان ارزش افزوده به این مجموعه خبر داد و اظهار کرد: 150 میلیارد تومان از این عتبار برای حقوق و مزایای پرسنل  اختصاص یافته و مابقی را در 55 پروژه عمرانی هزینه کردیم و پیمانکاران را با سرمایه دقیق مالی مجددا بکارگیری کردیم.

شهردار برازجان خواستار حمایت فرهنگیان از مجموعه شهرداری شد و در این خصوص بیان کرد: معلمین قشر اندیشمند و فرزانه این شهر هستند و افکار گرانقدر معلمان را جهت عمران و آبادی جهت توسعه شهر بکار خواهم گرفت.

قدوسی ادامه داد: فرهنگیان در مقابل افرادی که خواستار عقب ماندگی شهر هستند سکوت نکنند و درفضای مجازی و حقیقی با حمایت از مجموعه شهرداری به پیشرفت و توسعه شهر کمک کنند.

وی با اعلام اینکه در سال جاری قوی تر از قبل برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش خواهیم کرد افزود: بسیاری ااز پروژه ها مانند دیوار حفاظتی دره فصلی زیرساختی است و به چشم نمی آید. 10 کیلومتراز این پروژه مهم انجام شده در صورتی که بعد از انقلاب تاکنون فقط 20 کیلومتر دیوارچینی دره های فصلی در این شهر انجام شده بود. اما ما موفق به دیوارچینی ده کیلومتر، فقط در سال گذشته شده ایم که در سال جاری نیز 10 کیلومتر دیگر از این پروژه را انجام خواهیم داد.

شهردار برازجان با بیان اینکه مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط شهر می اندیشد، ادامه داد: مهمترین اولویت مجموعه مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است که این مهم با توکل به خدا و با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر میسر خواهد شد.

 

 

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهردار برازجان

مرتضی قدوسی

روز معلم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی