سیاست / شناسه خبر: 150494 / تاریخ انتشار : 1402/6/6 20:42
|

فرماندار دشتستان؛ ساخت و سازهای غیر مجاز باعث مشکلات زیادی در زیرساخت های شهری شده است

بوشهری ها /اسمــاء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در برازجان مشکلات زیادی در زیرساخت های شهری ایجاد کرده است.

بوشهری ها /اسمــاء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در برازجان مشکلات زیادی در زیرساخت های شهری ایجاد کرده است.

احمد بنافی 6 شهریور ماه ئر آئین افتتاح پروژه های برازجان، اظهار کرد: با ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر اضاف باری که بر روی شبکه ایجاد می شود، هزینه های برق را نیز پرداخت نمی کنند.

بنافی با بیان اینکه با این حال فشار مضاعفی بر روی شبکه برق ایجاد می شود ادامه داد: در خصوص این چالش باید تصمیمات درست و کارشناسی گرفته شود.

فرماندار دشتستان با اعلام اینکه شهرستان دشتستان از وضعیت برق خوبی برخوردار است، ادامه داد: مسئولین برق مجاهدانه در میدان هستند و به چالش های حوزه برق پاسخ می دهند. با مدیریت خوبی که در این حوزه وجود دارد شاهدعدم قطعی برق مشترکین خانگی هستیم. 

بنافی حفظ شبکه توزیع در شهرستان را یکی از فعالیت های مهم دانست و افزود:  تنها افزایش تولید کفایت نمی کند، توسعه زیرساخت های برق بسیار مهم است. ۴۰ سال است بر روی برخی شبکه ها کار نشده اما اکنون طرح های هفته دولت به نوسازی شبکه ها کمک بسیاری می کند.

 

 

 

 

کلیدواژه

دشتستان

فرماندار دشتستان

احمد بنافی

هفته دولت

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی