سیاست / شناسه خبر: 160804 / تاریخ انتشار : 1402/7/19 13:15
|

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان بوشهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند

شماری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان بوشهر روز چهارشنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف در جوار میدان قدس شهر بوشهر تجمع کردند.

بوشهری ها /مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه این آیین در گفت و گو اظهار کرد: آنچه در تاریخچه فلسطین وجود دارد قریب به هشت دهه ظلم، ستم و چپاولی است که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به مردم و مظلومان فلسطینی روا داشته است.

 

عبدالرحیم افروغ افزود: آنچه که امروز در فضای رسانه‌ای دنیا رقم خورده مظلوم نمایی برای بزرگ ظالمان عصر معاصر است که فجیع‌ترین جنایت‌های ممکن را در فلسطین رقم زدند.

وی ادامه داد: وظیفه ما است تا در جامعه فرهنگ و هنر از بعد رسانه‌ای با برگزاری سلسله نشست‌ها و تجمع‌های مختلف به اقتضای این جنگ و درگیری حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین برگزار کنیم.

افروغ تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل مقوله‌ای است که غالب جامعه انسانی و کسانی که رویکرد آنان با حق و حقیقت نزدیک است با آن در تعارض بوده و همواره جنایت‌‎های پایان ناپذیر آنها را محکوم می‌‎کنند.

تهاجم تروریستی صهیونیست‌ها در تلافی حملات برق آسای حماس به شهرهای رژیم صهیونیستی در حالی همچنان ادامه دارد که بر اساس آمار اعلام شده توسط منابع فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات اخیرتاکنون بیش از ۱۳ هزار منزل و ۱۰ مرکز درمانی را در نوار غزه ویران کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه صبح چهارشنبه اعلام کرد: شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون به ۹۵۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: چهار هزار و ۵۰۰ نفر نیز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

در همین حال، آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی «آنروا» در بیانیه ای از اوضاع بد مردم غزه و نبود آب و غذا و آوارگی ۲۵۰ هزار نفر از ساکنان این شهر خبر داد.

در بیانیه «آنروا» که امروز چهارشنبه منتشر شده آمده است: آوارگان در شرایط بدی به علت نبود آب، غذا و دارو به سر می‌برند.

این آژانس بشردوستانه همچنین اعلام کرد: ظرفیت پذیرش ما برای اسکان این افراد نیز به ۹۰ درصد رسیده است.

کلیدواژه

فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان بوشهر

بوشهر

فلسطین

نوار غزه

اسرائیل

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی