سیاست / شناسه خبر: 160809 / تاریخ انتشار : 1402/7/22 09:19
|

رسیدگی به مشکلات ۱۵ بنگاه اقتصادی استان بوشهر

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از رسیدگی و تعیین تکلیف مسائل و مشکلات ۱۵ بنگاه اقتصادی استان به صورت ویژه خبر داد.

بوشهری ها /مهدی صفوی در حاشیه چهلمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان، بیان کرد: در راستای حمایت از رشد تولید، رسیدگی ویژه به مشکلات واحد‌های صنعتی در همه حوزه‌های اقتصادی در اولویت کاری اداره کل صمت استان قرار دارد.

 

 

وی با اشاره به مسائل متعدد در حوزه اجرای طرح‌ها و واحد‌های صنعتی، افزود: در نشست کارگروه تسهیل به موضوع‌هاو مشکلات مختلف ۱۵ بنگاه اقتصادی در حوزه‌های صمت، میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی و ... به‌صورت خاص با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط نظیر تامین اجتماعی، امورمالیاتی، بانک‌های عامل و سایر اعضای کارگروه رسیدگی شد و مشکلات آن‌ها مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفت.

مدیر کل صمت استان عنوان کرد: مسائل مطرح شده شامل تعیین تکلیف بدهی به تأمین اجتماعی، مشکل انشعاب آب، مصرف گاز، بدهی به امورمالیاتی، امهال بدهی‌های معوق بانکی، درخواست تسهیلات جدید بانکی برای سرمایه در گردش و ثابت و ... بوده است که با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوط می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی و افزایش اشتغال در صنایع مختلف کمک کند.

صفوی با اشاره به فعالیت مستمر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بهبود و گره‌گشایی از تولید بیان کرد: درخواست مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی به‌صورت برنامه‌ریزی شده در قالب جلسات هفتگی مورد رسیدگی قرار گرفته و به آن پرداخته می‌شود.

کلیدواژه

صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر

بوشهر

مهدی صفوی

استانداری بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی