سیاست / شناسه خبر: 160813 / تاریخ انتشار : 1402/7/22 10:37
|

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان دشتستان با مسئولین برخی شرکت های عسلویه دیدار کرد+ جزئیات خبر

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان دشتستان برای جذب اعتبار این انجمن با برخی از مسئولین شرکت های پتروشیمی عسلویه دیدار و گفتگو کرد. بوشهری ها /مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان دشتستان برای جذب اعتبار این انجمن با برخی از مسئولین شرکت های پتروشیمی عسلویه دیدار و گفتگو کرد.

بوشهری ها /مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان دشتستان برای جذب اعتبار این انجمن با برخی از مسئولین شرکت های  پتروشیمی عسلویه دیدار و گفتگو  کرد.

کورش صابرنظرآقا دردیدار با این مسئولین برخی شرکت ها با اعلام اینکه جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان باید مورد حمایت قرار گیرند، اظهار کرد: به همت این انجمن ماهیانه اقلام مورد نیاز خانواده زندانیان در اختیار آن ها قرار داده می ود.

صابر نظرآقا با اشاره به اعتبار فعالیت های اجتماعی شرکت های پتروشیمی بیان کرد: اگر با همکاری این شرکت ها درصدی هر چند اندک از این اعتبار در اختیار  این خانواده ها قرار گیرد بسیاری از مسائل و مشکلات آن ها رفع خواهد شد.

مدیر عامل این انجمن ضمن دعوت از مسئولین مربوطه جهت دیدار با خانواده زندانیان دشتستان، گوشه ای از عملکرد این انجمن را در اختیار آن ها قرار داد و درخواس همکاری کرد.

بر اساس این گزارش، این دیدار به همت مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان دشتستان و همراهی گروه های جهادی این شهرستان انجام شد.

---
---

 

---

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

زندان

زندانی

خانواده زندنی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی