سیاست / شناسه خبر: 160816 / تاریخ انتشار : 1402/7/22 12:44
|

دولت سیزدهم ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر اختصاص داد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان بوشهر، ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به این استان تخصیص یافت که برای عمران و توسعه هزینه می شود.

بوشهری ها /سخاوت اسدی روز شنبه در گفت‌وگو اظهار کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی به ترتیب ۱۰ و ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

 

وی افزود: بخش عمده ای از این اعتبارات در سرفصل‌های عمرانی هزینه می شود که سرعت اجرای برنامه ها متناسب با تسریع ابلاغ و اعلام طرح های عمرانی توسط فرمانداران و به خصوص فرمانداران چهار شهرستان جنوبی استان است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس جنوبی، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به عنوان مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت ها اختصاص داد که امسال این میزان به پنج هزار میلیارد ریال رسیده است.

اسدی ادامه داد: شورای راهبردی در سال گذشته یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در طرح آب‌رسانی به شهر جم، ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کنگان و ۲۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس جنوب استان هزینه کرده است ضمن این که سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز به تنهایی و در قالب مسئولیت های اجتماعی، یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال طرح اجرا کرده است.

کلیدواژه

بوشهر

عسلویه

دولت سیزدهم

وزارت نفت

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

میدان گازی پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی