سیاست / شناسه خبر: 160817 / تاریخ انتشار : 1402/7/22 12:57
|

صنعت نفت برای افزایش رضایت‌مندی مناطق پیرامونی تلاش کند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت :با توانمندی و ظرفیت‌های عظیمی که در صنعت نفت وجود دارد تلاش شود تا رضایتمندی مناطق پیرامونی افزایش یابد.

بوشهری ها / سردار علی رزمجو روز شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای اقتصاد مقاومتی و در شرایط تحریمی کشور به خوبی عمل کرده است .

صنعت نفت برای افزایش رضایت‌مندی مناطق پیرامونی تلاش کند

وی افزود: این شرکت در دوران تحریم نیز ماموریت صادرات را به‌نحو شایسته انجام داده که طبق آمار صادرات نفت‌خام در دولت سیزدهم افزایش قابل توجهی داشته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد: نقش صنعت نفت در این استان به ویژه در جزیره خارگ بسیار حساس و کلیدی است و در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس رشادت‌های صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این دیدار گفت: این نهاد انقلابی درعرصه های فعالیت‌های دفاعی، نظامی، امنیتی، خدمت رسانی، و حضور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، سازندگی پشتیبان نظام و حامی مردم فعال و موفق بوده است.

عباس غریبی افزود: سپاه پاسداران همواره نقش موثری در تبدیل بحران‌ها به فرصت‌ها را در جامعه داشته و دارند و لازمه این مهم حفظ وحدت و همدلی است.

غریبی نقش سپاه در امنیت جامعه را بسیار با اهمیت خواند و یادآورشد: سپاه پاسداران نماد ولایت‌مداری در حراست و صیانت از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه جزیره خارگ قلب تپنده اقتصاد ایران اسلامی است،گفت: صنعت نفت در کنار اجرای پروژه‌های نفتی و صنعتی، از مسئولیت‌ اجتماعی خود غافل نبوده و خدمات خوب و مناسبی به محیط پیرامون ارائه داده است.

وی افزود: تلاش ما در شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارتقای کیفیت سطح این خدمات است.

غریبی ادامه داد: تاکید مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توسعه متوازن است و ما مکلف به ارائه خدماتی هستیم که همه مردم از موهبت های نفت بهره مند شوند.

کلیدواژه

شرکت پایانه های نفتی ایران

سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

عباس غریبی

وزارت نفت ایران

سردار علی رزمجو

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی