سیاست / شناسه خبر: 160819 / تاریخ انتشار : 1402/7/23 09:55
|

فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی هلال احمر در استان بوشهر تقویت شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی هلال احمر در استان بوشهر تقویت شود.

بوشهری ها / حجت الاسلام محمد قادری صبح یکشنبه در نشست با مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: هلال احمر بوشهر در اربعین و برپایی مواکب خدمات رسانی فرهنگی و امدادی نقش مهم و تأثیرگذاری را داشت.

وی اضافه کرد: یک هم افزایی بسیار خوبی بین ۲ مجموعه هلال احمر و تبلیغات اسلامی ایجاد شده که این ظرفیت باید تقویت و در راستای ایجاد فضای مناسب برای زوار و مردم به کار گرفته شود.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر نیز با اشاره به نقش مهم حضور هلال احمر در این عرصه گفت: همه داوطلبان و امدادگران با تمام توان در خدمت زوار عزیز هستند و بدون هیچ چشم داشتی خدمات رسانی می‌کنند و در سال آینده با قدرت بیشتر و برنامه ریزی جدیدتری فعالیت خواهیم کرد.

احسان ایزدپناه با اشاره به نقش مهم آموزش در خانواده‌ها افزود: مهمترین برنامه ما در استان آموزش خانواده‌ها است که به صورت مستمر در همه شهرستان‌ها در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در آینده نه چندان دور همه خانواده‌ها بتوانند با یادگیری آموزش‌های امدادی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های جامعه ایفا کنند.

فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی هلال احمر در استان بوشهر تقویت شود

در پایان از تلاش‌ها و زحمات هلال احمر استان بوشهر در اربعین حسینی و برپایی مواکب درون شهری و فعالیت‌های فرهنگی تجلیل و تقدیر شد.

کلیدواژه

هلال احمر بوشهر

حجت الاسلام محمد قادری

تبلیغات اسلامی استان بوشهر

اربعین

بوشهر

احسان ایزدپناه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی