سیاست / شناسه خبر: 160828 / تاریخ انتشار : 1402/7/23 12:08
|

بیانیه اهل سنت در حمایت از قیام الاقصی

رئیس هیات افتای اهل سنت استان بوشهر در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از مقاومت اسلامی در فلسطین حمایت کرد.

بوشهری ها /شیخ خلیل افرا در این بیانیه آورده است: طوفان الاقصی مقاومتی قهرمانانه، نقطه عطفی تاریخی و بنیادی در نبرد‌های آزادی خواهی و عدالت جویی رقم زده است.


وی افزوده: اکنون که در فصل جدیدی از ظلم ستیزی و تظلم خواهی قرار گرفته ایم، جهان اسلام و بشیریت آزادی خواه در معرض امتحان بزرگ و مهم قرار گرفته است. جنایات صهیونیست‌های درنده خو و رفتار‌های ضد انسانی و بی رحمانه، چون بستن آب و محروم کردن زنان و کودکان از غذا و دارو و درمان صفحه دیگر و نمودی متفاوت از خشونت‌های آشکار این رژیم غاصب را در حق مردم فلسطین و نوار غزه به نمایش گذاشته است.

در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی که چندین سال است از زمین و هوا و دریا با محاصره مردم ستمدیده فلسطین آنان را در شرایطی بسیار بد و ناگئار برای تسلیم قرار داده است؛ اکنون با حماسه‌ای روبرو است که پس از شکست غیر قابل ترمیم در برابر طوفان الاقصی، هر گونه اقدام این رژیم در سرپوش گذاری بر این شکست، نمایان شدن رسوایی جهانی او مبنی بر پوشالی بودن قدرت نظامی و امنیتی اش می‌باشد.

در پایان آمده است: ما ضمن حمایت قاطع از مقاومت مقاومت فلسطینی‌ها در برابر اشغال و حق تعیین سرنوشت آنها، نقض فاحش حقوق بشر و ارتکاب جنایات گسترده جنگی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

کلیدواژه

رئیس هیات افتای اهل سنت استان بوشهر

شیخ خلیل افرا

حمایت از قیام الاقصی

مقاومت فلسطین

رژیم صهیونستی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی