سیاست / شناسه خبر: 160833 / تاریخ انتشار : 1402/7/23 19:56
|

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان؛ خانواده زندانیان هیچ نقشی در وقوع جرم سرپرست خانواده ندارند+ جزئیات خبر و تصاویر

بوشهری ها /اســـما بوســـتانی: مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان گفت: خانواده زندانیان هیچ گونه نقشی در وقوع جرم سرپرست خود ندارند اما شاهد تاوان سنگین برخی خانواده زندانیان هستیم.

بوشهری ها /اســـما بوســـتانی: مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان گفت: خانواده زندانیان هیچ گونه نقشی در وقوع جرم سرپرست خود ندارند اما شاهد تاوان سنگین برخی خانواده زندانیان هستیم.

کورش صابرنظرآقا 23 مهرماه در جلسه ای که برای حمایت از این انجمن در فرمانداری دشتستان برگزار شده بود، اظهار کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان به صورت خودجوش و با کمک خیرین برای رفاه و معیشت خانواده زندانیان فعالیت می کند.

صابر نظرآقا با اعلام اینکه خانواده زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی، روانی و اقتصادی قرار دارند، بیان کرد: آمار خانواده های تحت پوشش این انجمن متغیر است اما 480 خانواده زندانی توسط این انجمن حمایت می شوند.

وی افزود: در حد توان بسته های معیشتی، لوازم التحریر، وسایل برقی، لوازم خانگی و ... به همت این انجمن در اختیار خانواده زندانیان قرار داده می شود.

 

---

 

 
مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان ضمن گلایه از برخی ادارات عنوان کرد: انجمنی که با دست خالی خانواده زندانیان را مورد حمایت خود قرار داده و هیچ راه درآمدی ندارد، قادر به پرداخت مالیات نیست و درخواست حذف مالیات این انجمن را از مسئولین مربوطه داریم.

وی با تاکید بر فراهم کردن شرایط رفاه خانواده زندانیان، افزود: خانواده افرادی که مرتکب جرم می شوند نباید مجازات شوند از این رو درخواست همکاری با ادارات این شهرستان جهت رفاه حال خانواده های زندانیان را خواستارم.

صابرنظرآقا در این نشست خواستار در اختیار قرار دادن آرد رایگان به خانواده زندانیان شد و بیان کرد: اداره غله، شهرداری برازجان، اداره کار، صمت، بنیاد برکت، اصناف، شهرک های صنعتی ، شرکت سیمان، اداره ورزش،  شبکه بهداشت و درمان دهیاران و بخشداران در خصوص ارائه خدمات مربوطه به خانواده زندانیان همکاری های لازم را داشته باشند.

 

---
---
---
---
---
---

 

---

 

 

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

انجمن حمایت از خانواده زندانیان

کورش صابرنظرآقا

زندان

خانواده زندانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی