سیاست / شناسه خبر: 160839 / تاریخ انتشار : 1402/7/24 11:44
|

۲۷ شرکت در طرح دستیار فناوری استان بوشهر مشارکت کردند

رئیس ‌پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: با انتشار فراخوان دومین دوره طرح دستیار ۷۹ دانشجو و ۲۷ شرکت فناور در دومین دوره طرح دستیار فناوری نام نویسی کردند. رئیس ‌پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: با انتشار فراخوان دومین دوره طرح دستیار ۷۹ دانشجو و ۲۷ شرکت فناور در دومین دوره ط

بوشهری ها /روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان طی مصاحبه‌های تخصصی برای فعالیت در شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور انتخاب می شوند و یک دوره کارآموزی ۶ ماهه را در این شرکت‌ها سپری می کنند.

سقف تسهیلات توسعه اشتغال ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان پنج برابر شد - ایرنا

وی بیان کرد: دانشجویان در این طرح علاوه بر آشنایی با محیط کسب و کار فناورانه و اکوسیستم نوآوری استان، حقوق ماهیانه، گواهی نامه حضور در طرح از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک علم و فناوری خلیج فارس دریافت می‌‎کنند.

رئیس ‌پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر تصریح کرد: با هدف تشویق دانشجویان به مشارکت فعال در کسب و کارهای دانش‌بنیان، در این طرح از دانشجویان کاردانی و کارشناسی ماهانه مبلغ ۱۰ میلیون ریال، دانشجویان کارشناسی ارشد ۲۰ میلیون ریال و دانشجویان دکتری ۳۰ میلیون ریال حمایت مالی پرداخت می‌شود.

دشتی اظهار کرد: افراد شرکت کننده در طرح دستیار فناوری پس از گذراندن دوره، در صورت نیاز شرکت‌ها می‌توانند در محل گذراندن طرح دستیار فناوری مشغول به کار شوند.

وی گفت: در دوه اول طرح در سال گذشته نیز دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به صورت دائم مشغول به کار شدند.

دشتی ادامه داد: پارسال نیز در مجموع ۴۴ دانشجو و ۲۴ شرکت از استان بوشهر در طرح دستیار فناور مشارکت کردند.

هم اکنون بیش از ۱۶۰ شرکت فناورانه و دانش بنیان و ۱۲ شرکت خلاق در استان بوشهر فعال هستند.

کلیدواژه

شرکت دانش بنیان

‌پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی