سیاست / شناسه خبر: 160840 / تاریخ انتشار : 1402/7/24 11:48
|

طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر تسهیلات کم بهره می‌گیرند

مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی استان برای دریافت تسهیلات کم بهره، از سوی مدیران اجرایی معرفی می‌شوند.

بوشهری ها / ضرغام حیدریه در نشست سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان تنگستان، بیان کرد: به‌منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی از طریق سرمایه‌گذاری، ارتقا بهره‌وری، تکمیل طرح‌های تولید نیمه تمام و احیای واحد‌های تولیدی راکد بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی در اولویت قرار دارد.

 
مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استاندار بوشهر ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های خالی بنگاه‌های تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش تولید، منابع مالی اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ با تاکید بر یکپارچه‌سازی حمایت دولت در راستای رشد و پیشرفت استان‌های کشور با اولویت طرح‌های تولید دانش‌بنیان و پیشران تأمین اختصاص می‌یابد.
 
وی گفت: رؤسای دستگاه‌های اجرایی طرح‌هایی را معرفی کنند که فاقد انحراف و با نظارت کامل صورت گیرد تا به طور صحیح از تسهیلات مذکور در راستای تعریف شده استفاده شود.
 
حیدریه تاکید کرد: با توجه به اینکه در تکمیل زنجیره تولید دو محصول خرما و آبزیان به عنوان محصولات راهبری شناسایی شده و شهرستان تنگستان نیز مهد این ۲ زنجیره است، این مهم می‌تواند بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران و پیشرفت اقتصادی این شهرستان باشد.

کلیدواژه

اشتغال‌زایی

بوشهر

تسهیلات کم بهره

امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر

ضرغام حیدریه

تنگستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی