سیاست / شناسه خبر: 160906 / تاریخ انتشار : 1402/7/30 11:14
|

پرداخت تسهیلات بنیاد مستضعفان به بیش از ۲ هزار طرح اشتغال زا

استاندار بوشهر از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بنیاد مستضعفان به ۲۲۰۰ طرح‌ محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی استان خبر داد.

بوشهری ها /احمد محمدی‌زاده در نشست بررسی طرح‌های اشتغالزایی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: در این راستا همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه پاسداران، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی ستودنی است.

استاندار بوشهر: نیروی انتظامی ضامن امنیت کشور و استان است
وی به برنامه‌های بنیاد مستضعفان در توجه به طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی این نهاد در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار و ۲۲۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۲۰.۴ میلیارد تومان پرداخت کرده است.
 
استاندار بوشهر به پرداخت این تسهیلات در بخش‌های امور ضروری و معیشتی، کارگشایی، اشتغال‌زایی و تسهیلات تکلیفی حوزه اشتغال اشاره کرد و افزود: در این راستا بنیاد مستضعفان ۴۶۰ فقره وام کارگشایی، امور ضروری و معیشتی به مبلغ ۷ میلیارد تومان پرداخت کرده است.
 
محمدی‌زاده از پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال‌زایی به متقاضیان بوشهری خبر داد و گفت: این نهاد ۵ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در اختیار جامعه هدف قرار داده است.
 
وی پرداخت تسهیلات تکلیفی اشتغال‌زایی از سوی بنیاد مستضعفان به جامعه هدف استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این حوزه  ‌هزار و ۷۶۳ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ ۲۱۳ میلیارد تومان پرداخت شد.
 
استاندار بوشهر اضافه کرد: امسال در حوزه اشتغال ضمن استخدام جوانان استان در دستگاه‌های مختلف اجرایی، اداری و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، پرداخت تسهیلات کم بهره از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه در دستور کار قرار گرفته است.

کلیدواژه

تسهیلات بنیاد مستضعفان

اشتغال زایی

استانداری بوشهر

احمد محمدی‌زاده

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی