سیاست / شناسه خبر: 160920 / تاریخ انتشار : 1402/8/2 09:09
|

آغاز طرح توسعه سه بندر استان بوشهر

استاندار بوشهر از آغاز طرح توسعه سه بندر گناوه، دیلم و بندر ریگ خبر داد.

بوشهری ها /احمد محمدی زاده در بازدید از طرح توسعه بنادر استان اظهار داشت: توسعه بنادر از اولویت‌های اساسی مدیران استان است و برای رشد اقتصاد دریاپایه اهتمام جدی داریم.

 


وی افزود: برای طرح توسعه سه بندر مصوبه گرفته ایم که توسعه بندر گناوه از ابتدای سال، کلنگ زنی شده و طرح توسعه بندر دیلم و بندر ریگ نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه آب، درمان و راه کار‌های بزرگی در استان در حال انجام است به طرح‌های سدسازی پرداخت و اظهار داشت: سد‌های باغان و اخند آبگیری شدند و سد‌های دالکی و دشت پلنگ نیز تا پایان سال آینده آبگیری می‌شوند.

محمدی زاده به طرح‌های حوزه درمان پرداخت و گفت: از ۶۰ سال پیش تا شروع دولت سیزدهم، مجموعا ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان داشتیم که در دولت سیزدهم ۵۰۰ تخت جدید مجهز و استاندارد در بخش دولتی اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی جایگزین فاطمه زهرا (س) در بوشهر، بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی برازجان و ۵۶ تخت‌خوابی بیماری‌های خاص از پیشرفت قابل قبولی برخوردارند.


استاندار بوشهر گفت: علاوه بر این طرح ها، بخش خصوصی نیز طرح‌های ارزشمندی در حوزه درمان اجرایی و عملیاتی کرده که ظرفیت تخت‌های استان را افزایش می‌دهد.


محمدی زاده گفت: همچنین یک بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی برای شهرستان کنگان مصوبه گرفته ایم که امیدوارم با تامین اعتبارات مورد نیاز، اجرایی شود.

کلیدواژه

استاندار بوشهر

احمد محمدی زاده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی