سیاست / شناسه خبر: 160924 / تاریخ انتشار : 1402/8/2 11:38
|

اتحاد مسلمانان جهان رمز پیروزی فلسطین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: اتحاد مسلمانان جهان رمز پیروزی فلسطین است.

بوشهری ها /حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح سه‌شنبه در نشست بصیرتی با اشاره به دلایل شکل‌گیری جبهه‌های مقاومت در منطقه اظهار داشت: جبهه‌های مقاومت در راستای مقابله با گسترش نفوذ استکبار جهانی در رأس آن آمریکا، اسرائیل و برنامه ریزی آنها جهت استعمار کشورها و همچنین غصب کشور فلسطین با اهداف اقتصادی، ایدئولوژی عبری و آمریکایی شکل گرفته است.

اتحاد مسلمانان جهان رمز پیروزی فلسطین است

وی با بیان اینکه یکی از اهداف گروه‌های مقاومت پایان دادن به تسلط غرب و رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه است تصریح کرد: گروه‌های مقاومت با آغاز عملیات طوفان الاقصی توان پوشالی بلوک غرب و حامیان آن و به طور ویژه رژیم صهیونیستی را به دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

هاشمی با اشاره به دلیل اصلی نگرانی رژِیم کودک کش صهیونیستی از وجود گروه‌های مقاومت در منطقه اذعان کرد: ترس از نابودی و عدم تحقق به اهداف خود از عوامل اصلی نگرانی رژیم کودک کش صهیونیستی از وجود جبهه‌های مقاومت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اتحاد مسلمانان جهان را یکی از عوامل مهم در راستای آزادسازی فلسطین دانست و اظهار کرد: اتحاد مسلمانان جهان، بیداری اسلامی و اقدامات عملی در حمایت از جبهه مقاومت رمز پیروزی فلسطین خواهد بود.

وی با اشاره به نسل کشی مردم مظلوم غزه توسط رژِیم کودک کش صهیونیستی گفت: در آرمان رژیم صهیونیستی کشتن و نابود کردن انسان‌های غیریهودی نهی که نشده بلکه توصیه هم شده است و در این تفکر کودک کشی و خوی داعشی طبیعی و عادی است.

کلیدواژه

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی

سپاه امام صادق علیه‌السلام

استان بوشهر

فلسطین

رژیم صهیونستی

نمایندگی ولی فقیه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی