سیاست / شناسه خبر: 160937 / تاریخ انتشار : 1402/8/3 12:09
|

استاندار بوشهر خواستار انعقاد قرارداد همه پزشکان با بیمه‌های درمانی استان شد

استاندار بوشهر گفت: برای بهره‌مندی همه آحاد جامعه از خدمات مطلوب درمانی لازم است همه پزشکان متخصص و فوق تخصص با بیمه‌های پایه از جمله بیمه سلامت قرارداد منعقد کنند تا بیمه‌شدگان از خدمات و تخصص آنها بهره‌مند شوند.

بوشهری ها /احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با مسئولان بیمه سلامت استان بوشهر، امنیت و سلامت را از مهمترین نعمت‌ها دانست و اظهار داشت: این دو نعمت در جهات گوناگون زمینه توسعه، پیشرفت جامعه و کمال انسان را فراهم می‌کند.

---

 

وی با بیان اینکه انسان‌ها به دو مولفه امنیت و سلامت برای زندگی نیازمند هستند، تصریح کرد: مردم یک کشور تا مورد تهاجم دشمن قرار نگیرند متوجه اهمیت امنیت نمی‌شوند و این مهم را احساس نمی‌کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی و استان بوشهر، تصریح کرد: بیمه نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارد و در این عرصه بیمه سلامت خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌کند.

استاندار بوشهر مجموعه بیمه سلامت را مجاهدان خدمت‌رسانی به مردم و خدمت در راه خدا دانست و بیان کرد: در مولفه تضمین سلامت، مجموعه بیمه سلامت در صف اول آن قرار دارند و خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌کنند که درخور تحسین است.

محمدی‌زاده پیشگیری از بیماری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: توجه به موضوع تربیت‌بدنی، ورزش، بهداشت روان و تغذیه به ویژه در دوران کودکی در پیشگیری از بیماری بسیار مهم است.

وی یکی از عوامل افزایش بیماری‌ها را کم تحرکی دانست و بیان کرد: باید به موضوع ورزش در راستای پیشگیری از بیماری‌ها توجه ویژه شود.

استاندار بوشهر نقش بیمه سلامت در کاهش هزینه‌های درمانی را بسیار مهم دانست و با اشاره به اجرا طرح پوشش رایگان بیمه فرزندان زیر 7 سال توسط سازمان بیمه سلامت اضافه کرد: برای بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات مطلوب درمانی لازم است همه پزشکان متخصص و فوق تخصص با بیمه‌های پایه از جمله بیمه سلامت قرارداد منعقد کنند تا بیمه‌شدگان از خدمات و تخصص آنها بهره‌مند شوند.

محمدی‌زاده تأمین زمین برای راه‌اندازی ساختمان بیمه سلامت در شهرستان‌های مختلف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تأمین زمین برای احداث پروژه ساختمان اداری بیمه سلامت در شهرستان‌های جم و عسلویه و تأمین نیروی انسانی این مجموعه پیگیری می‌‌شود.

کلیدواژه

احمد محمدی‌زاده

بیمه سلامت استان بوشهر

استاندار بوشهر

بیمه سلامت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی