سیاست / شناسه خبر: 160943 / تاریخ انتشار : 1402/8/4 11:42
|

نخستین اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه استان بوشهر آغاز شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: نخستین اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه این استان در شرکت صدرا (صنایع دریایی ایران) آغاز شد.

بوشهری ها /محسن رضایی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو اظهار کرد: این اردو با توجه به رهنمود‎‌های رهبری مبنی بر ضرروت جهاد تبیین و امیدآفرینی اجرایی شده تا توانمندی متخصصان توانمند داخلی در حوزه صنعت دریایی به جامعه معرفی شود.

 

وی بیان کرد: در اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه جمعی از رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و خبرنگاران صدا و سیما گرد هم آمدند تا تولید محتوای خوبی انجام شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: این تولید با رویکرد امیدآفرینی در جامعه است و با تمرکز ویژه بر جوانان ساخته می‌شود.

رضایی نژاد ادامه داد: در همین راستا عسلویه استان بوشهر نیز در اواخر آذرماه سال جاری میزبان جام رسانه‎‌ای امید می شود که این رویداد نیز با هدف تولید محتوا با رویکرد امید آفرینی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به انتشار فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها (از دی ماه تا ۲۰ آذر ماه سال جاری) را در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ سازمان بسیج رسانه‌ای استان بوشهر ارسال کنند.

رضایی نژاد گفت: مهلت ارسال اثر در نهایت ۲۵ آذرماه است که اختتامیه آن هفته نخست بهمن ماه در حسینیه ثارالله بوشهر و اختتامیه جشنواره کشور نیز نیمه دوم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پس از بررسی اثرهای ارسالی توسط هیات داوران به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا و در جشنواره کشوری شرکت داده می‌شوند.

کلیدواژه

سازمان بسیج رسانه استان بوشهر

بوشهر

محسن رضایی نژاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی