سیاست / شناسه خبر: 160962 / تاریخ انتشار : 1402/8/13 10:43
|
معاون استاندار بوشهر:

مسئولان به نیازهای شهرستان عسلویه نگاه ویژه‌ای داشته باشند

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسئولان به نیازهای شهرستان عسلویه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

بوشهری ها معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسئولان به نیازهای شهرستان عسلویه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان عسلویه اظهار داشت: به دلیل کمبود مدارس و فضای آموزشی مورد نیاز شهرستان عسلویه در سفر ریاست جمهور مقرر شد با مدیریت اداره کل نوسازی مدارس و با همکاری و حمایت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این شهرستان چند مدرسه احداث و مدارس باقیمانده و در دست احداث نیز تکمیل و تجهیز خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای بهبود وضعیت راه‌های جنوب استان، ساخت و تکمیل جاده چریف در شهرستان عسلویه که یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان است ظرف ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین احداث یک مجموعه ورزشی آبی در شهرستان عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شده و تا پایان سال آینده تکمیل می‌شود.

پورات اضافه کرد: شهرستان عسلویه میزبان صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی است به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور محسوب می‌شود ولی با مشکلات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان روبرو است.

توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی و تفریحی

وی گفت: صنایع مستقر در این شهرستان باید بیش از گذشته به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی پایبند باشند و در راستای احداث و تجهیز درمانگاه و بیمارستان مناسب این شهرستان اقدامات لازم انجام دهند و همه وظیفه داریم مصوبات و نیازهای این شهرستان را اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان به نیازهای شهرستان عسلویه نگاه ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: توسعه فضاهای آموزشی، بهبود فضاهای ورزشی و تفریحی، رفع مشکلات ملوانان و تجار، بهبود زیرساخت‌های بندری و حل مشکلات آب و استقرار ادارات مستقل از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که در سفر ریاست جمهور نیز مصوباتی در راستای رفع این محرومیت‌ها تصویب گردیده که باید در زمان تعیین شده اقدامات لازم صورت گیرد.

بهبود وضعیت اشتغال جوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه بهبود وضعیت اشتغال جوانان شهرستان عسلویه در پارس جنوبی یکی دیگر از خواسته مردم این شهرستان است افزود: با توجه به استقرار شرکت‌های عظیم نفت، گاز و پتروشمی در منطقه پارس جنوبی و عسلویه باید زمینه اشتغال جوانان معرفی شده فراهم شود و تا محقق شدن آن پیگیری‌های مستمر خواهیم داشت.

پورات اظهار کرد: باید پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در منطقه عسلویه و پارس جنوبی تدوین و اجرایی شود و حل مشکلات شبکه آبرسانی عسلویه و نخل تقی نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

کلیدواژه

عسلویه

پورات

پتروشیمی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی