سیاست / شناسه خبر: 160965 / تاریخ انتشار : 1402/8/13 11:22
|

راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر

بوشهری‌ها همزمان با سراسر کشور با حضوری پرشور در راهپیمایی «۱۳ آبان» روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

بوشهری ها /در این راهپیمایی با شکوه که روز شنبه از میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز شد پرچم‌های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پرچم‌های حزب الله و فلسطین در دستان حاضران و بویژه دانش آموزان به اهتزار درآمد.

۱۳ آبان پرشور بوشهری‌ها در حمایتی قاطع از مردم غزه
 
در کمتر از ۲۴ ساعت از بمباران مدرسه آنروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد) در اردوگاه « الشاطئ» دانش آموزان بوشهری با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر اسراییل» سر دادند و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.
 
به حرکت درآوردن مجسمه نتانیاهو در حین تسلیم شدن از جلوه‌های دیگر اجتماع بوشهری‌ها در بزرگداشت ۱۳ آبان بود.
 
در این راهپیمایی که حدفاصل میدان شهید رئیسعلی دلواری تا مصلی نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد حضور دوشادوش مردم و مسئولان جلوه‌ای زیبا از اتحاد و همدلی در محکومیت‌‎های سران استکبار و حمایت تمام قد از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه را رقم زده بود.
 
خانواده‌های شهدا و ایثارگر نیز با حضوری باشکوه در این راهپیایی یاد و خاطره شهدای غزه را گرامی داشته و برای پیروزی مقاومت در جبهه نبرد آرزوی پیروزی کردند.
 
«مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسراییل» و « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است»، «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است ، امت اسلامیان آماده قیام است»، «مرگ بر سه ابلیس ،آمریکا، اسرائیل و انگلیس»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر بود.
 
در این راهپیمایی شمار قابل توجهی از مدرسه‌ها با برپایی موکب‌های دانش آموزی از حاضران در این راهپیمایی میزبانی کردند.

کلیدواژه

راهپیمایی ۱۳ آبان

بوشهر

حمایت غزه

سازمان ملل متحد

مرگ بر اسرائیل

مرگ برا آمریکا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی