سیاست / شناسه خبر: 160978 / تاریخ انتشار : 1402/8/14 10:49
|

فرصت‌های سرمایه‌گذاری بوشهر معرفی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه‌های ملی و بین المللی مهمترین فرصت برای معرفی توانمندی اقتصادی و سرمایه‌گذاری است که بدلیل مغفول ماندن ظرفیت‌های اقتصادی این استان باید از این فرصت به شکل بهینه استفاده شود

بوشهری ها /علی باستین  روز یکشنبه در نشست بررسی حضور بخش‌های مختلف استان بوشهر در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی بورس، بانک، بیمه و سرمایه در« جزیره کیش» اظهار کرد: استان بوشهر در حوزه‌های مختلف اقتصادی از توانمندی بالایی برخوردار است که معرفی این ظرفیت ها به ویژه در نمایشگاه‌های ملی و بین المللی برای جذب سرمایه‌گذاری ضروری است.

حضور بوشهر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های  سرمایه‌گذاری کیش اینوکس

وی یادآورشد: یکی از ملاک‌های ارزیابی‌های عملکردی مدیران دستگاه‌های اجرایی استفاده از فرصت‌ها در جذب سرمایه‌گذار و حمایت قانونی از آنها برای پیشبرد امور است.

باستین افزود: مذاکره و ارتباط با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در راستای تسهیل و ایجاد انگیزه برای حضور در استان مورد تاکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان افزون بر جذب سرمایه‌گذار باید در تامین مالی طرح‌های اقتصادی و تولیدی نیز نقش آفرینی کنند.

وی ارائه مدل‌ها و روش‌های سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در معرفی محصولات تولیدی استان بوشهر با فرآوری و بسته بندی‌های لازم و استفاده از ظرفیت‌های تعاونی و اتحادیه‌ها باید اقدام شود.

باستین گفت: شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در راستای بازاریابی و جذب سرمایه برای توسعه رونق اقتصادی در استان تلاش کنند.

کلیدواژه

بوشهر

جزیره کیش

سرمایه گذاری

نمایشگاه

امور اقتصادی استانداری بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی