سیاست / شناسه خبر: 160981 / تاریخ انتشار : 1402/8/14 11:22
|

فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای در روستاهای استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان بوشهر گفت: فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای بوشهر در روستاهای استان افزایش یافت.

بوشهری ها /عبدالمجید دراهکی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۶ ماهه اول سال جاری بیشترین جامعه هدف آموزش‌های فنی و حرفه ای در بحث عدالت آموزشی و نفوذ در روستاها و کانون‌های عشایری مربوط به شهرستان‌های دیر (مخدان و شهنیا) دشتستان (دهقاید)، گناوه (چهارروستایی) بوشهر (هلیله) دیلم (حصار -لیلتین) تنگستان (عامری) است.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور | عبدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکل بیکاری در استان بوشهر یکی از مهم  ترین راهکارها مهارت‌افزایی نیروهای

وی اضافه کرد: توانمند کردن افراد برای ورود به بازار کار به روز رسانی مهارت‌های افرادی که در روستاها مشغول به فعالیت هستند یا مهارت ندیده اند از وظایف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر است.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر بیان کرد: با توجه به رشد لحظه به لحظه‌ای تکنولوژی در رشته‌های کشاورزی و صنایع روستایی نیاز است تا افراد در شغلی که دارند مهارت‌های خود را افزایش داده و به روز رسانی کنند.

وی افزود: اداره کل فنی و حرفه ای استان در راستای عدالت آموزشی و نفوذ در روستاییان و با همکاری دستگاه‌های اجرای و شرکای اجتماعی طی تفاهم نامه‌هایی جامعه هدف راهم پوشانی و تحت آموزش‌های بروز دنیا قرار می‌دهد.

دراهکی بیان کرد: این اداره کل با ۱۵ مرکز آموزشی فعال در سراسر استان وبا اعزام تیم‌های سیار آموزشی به مناطق محروم روستایی، حاشیه‌نشین‌ها و مناطق عشایری ورود کرده و به ایفای وظیفه سازمانی خود می‌پردازد.

کلیدواژه

اداره فنی و حرفه ای استان بوشهر

عبدالمجید دراهکی

بوشهر

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی