سیاست / شناسه خبر: 160986 / تاریخ انتشار : 1402/8/15 09:42
|

ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای حل مشکلات شهرستان دیر استفاده شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر گفت: همه اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این شورا مشارکت فعال، اثرگذار و پویا داشته باشند و از ظرفیت این شورا برای حل مشکلات شهرستان استفاده شود.

بوشهری ها /غلامرضا شعرانی صبح دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: هر جا نگاه می‌کنیم رد پای استکبار است و امروز می‌بینیم که اسرائیل با چراغ سبز آمریکا به قتل عام مردم غزه دست می‌زند.

ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای حل مشکلات شهرستان دیر استفاده شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با اشاره به روز فرهنگ عمومی، بیان کرد: وظیفه شورای فرهنگ عمومی ریل گذاری و هدف گذاری برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: همه اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این شورا مشارکت فعال، اثرگذار و پویا داشته باشند و از ظرفیت این شورا جهت حل مسائل و مشکلات موجود در شهرستان استفاده شود.

شعرانی با تاکید بر اینکه اعضای شورای فرهنگ عمومی مسائل و مشکلات را پایش و با دبیرخانه شورا در ارتباط باشند، افزود: فرآیند اجتماعی گسترده فرهنگ عمومی تنها به دست یک نهاد یا ارگان رسمی حل نمی‌شود و نیازمند بسیج عمومی است.

وی تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک نهاد تسهیل گر برای پیشبرد امور فرهنگی جامعه است که ارتباط عمیق و گسترده‌ای با جامعه دارد.

کلیدواژه

شهرستان دیر

شورای فرهنگ عمومی

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی