سیاست / شناسه خبر: 171008 / تاریخ انتشار : 1402/8/17 12:21
|

رسیدگی ویژه به مشکلات ۱۳ بنگاه اقتصادی استان بوشهر

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از رسیدگی و تعیین تکلیف مسائل و مشکلات ۱۳ بنگاه اقتصادی استان بوشهر به صورت ویژه خبر داد.

بوشهری ها / مهدی صفوی در حاشیه چهل وچهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان، بیان کرد: در راستای حمایت از تولید، رسیدگی ویژه به مشکلات واحد‌های صنعتی در همه حوزه‌های اقتصادی در اولویت اداره کل صمت استان قرار دارد.

 
صفوی با اشاره به مسائل و مشکلات متعدد در حوزه طرح‌ها و واحد‌های صنعتی، افزود: مسائل و مشکلات مختلف بنگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های صمت، شیلات، جهاد کشاورزی و ... به‌صورت خاص با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط نظیر تامین اجتماعی، امورمالیاتی، بانک‌های عامل و سایر اعضای کارگروه به‌صورت مستقیم مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: مسائل مطرح شده شامل تسهیلات بانکی، احیاء و راه اندازی واحد راکد، تامین سوخت، تامین زمین، بدهی به امورمالیاتی، امهال بدهی‌های معوق بانکی و ... بوده که با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوط می‌تواند به رشد و توسعه سرمایه گذاری اقتصادی و افزایش اشتغال در صنایع مختلف کمک شایانی کند.
 
مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی استان به‌صورت مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل قراردارد، اضافه کرد: احیاء واحد‌های صنعتی راکد از جمله اولویت‌های مهم اداره کل صمت استان است که با پیگیری و تلاش مستمر مشکلات بنگاه‌های تولیدی را به‌صورت برنامه‌ریزی شده در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به‌صورت هفتگی مورد رسیدگی قرار گیرد.

کلیدواژه

مهدی صفوی

معدن وتجارت استان بوشهر

استان بوشهر

تسهیلات

احیاء واحد‌های صنعتی راکد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی