سیاست / شناسه خبر: 171009 / تاریخ انتشار : 1402/8/17 12:38
|

نصب حفاظ بتنی و نوسازی روشنایی بزرگراه بوشهر- چغادک آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز نصب حفاظ مفصلی بتنی (نیوجرسی) و نوسازی روشنایی بزرگراه بوشهر- چغادک با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

بوشهری ها /عبدالکریم اخترشناس گفت: بزرگراه بوشهر- چغادک جزو پرترددترین محور‌های استان است که به‌منظور ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای، مرحله اول حذف حفاظ فلزی و نصب حفاظ بتنی آن به طول ۶ کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: همچنین در راستای به‌روز رسانی روشنایی این محور پرتردد، تعویض و جابه‌جایی ۱۳۲ پایه روشنایی به‌طور همزمان اجرا می‌شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: در راستای برقراری تردد‌ها در این محور، نصب حفاظ بتنی و پایه‌های روشنایی به‌صورت ۵۰۰ متر به ۵۰۰ متر اجرا می‌شود، به‌طوری که ۵۰۰ متر تکمیل و روشن و ۵۰۰ متر بعدی شامل ۱۱ پایه برق خاموش و طرح در آن فعال می‌شود.
 
وی با اشاره به حضور مستمر نیرو‌های راهداری در این طرح برای راهنمایی کاربران جاده‌ای، عنوان کرد: نصب حفاظ بتنی و به‌روز رسانی روشنایی محور بوشهر- چغادک تا قبل از پایان سال تکمیل می‌شود که در این راستا از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم نسبت‌به رعایت سرعت مطمئن و نکات ایمنی به‌خصوص در ساعت‌های شب در محدوده طرح دقت کافی را داشته باشند.
 
اخترشناس یادآور شد: هم استانی‌ها و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته یا از طریق درگاه اینترنتی و سامانه ۱۴۱ کسب اطلاع کنند

کلیدواژه

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

عبدالکریم اخترشناس

بزرگراه بوشهر- چغادک

راهداری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی