سیاست / شناسه خبر: 171067 / تاریخ انتشار : 1402/8/23 12:34
|

نوسازی شبکه انتقال آب منطقه صعب‌العبور دشتستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با همت مهندسان این شرکت و جمعی از اهالی روستای "تلخ آب" بخش ارم شهرستان دشتستان خط انتقال آب این روستا در مسیری کوهستانی و صعب العبور نوسازی به طول ۲ کیلومتر شد.

بوشهری ها /ابوالحسن عالی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو اظهار کرد: روستای تلخ آب با ۱۰۰ خانوار جمعیتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر سکنه را در خود جای داده که منبع تامین آب آن چشمه "آبسوم" در دل کوه های بخش ارم است.

کاهش ۳۳ درصدی تماس‌های مردمی ناشی از افت فشار و بی‌آبی در بوشهر

وی بیان کرد: با هدف کمک به پایداری آب روستا یک حلقه چاه نیز در دامنه کوه حفره شده تا خللی در روند تامین آب روستا شکل نگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به عمر بالا و فرسودگی خط انتقال آب از چشمه به روستای تلخ آب پروژه نوسازی این خط در دستور کار شرکت آبفا استان بوشهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرا طرح‌های شرکت آب و فاضلاب استان عدالت محوری در خدمت‌رسانی از رویکردهای اصلی بوده و در همین راستا طرح‌های واقع در نقاط دور افتاده و صعب العبور نیز با جدیت و اهتمام ویژه ای اجرایی می شود.

عالی گفت: مسیر خط آبرسانی روستای تلخ آب برای حضور کارشناسان و اهالی بسیار صعب العبور و حمل لوله به این محدوده نیز بسیار دشوار بود ولی با این وجود عملیات نوسازی شبکه در کمترین زمان ممکن محقق شد.

وی بیان کرد: هدف اصلی از نوسازی این شبکه در مسیر کوهستانی افزایش پایداری و سطح کیفی آب شرب روستای تلخ آب بخش ارم است که اتمام آن رضایت مندی بسیار خوبی در بین ساکنان روستا ایجاد کرده است.

کلیدواژه

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

دشتستان

ابوالحسن عالی

وزارت نیرو

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی