سیاست / شناسه خبر: 171082 / تاریخ انتشار : 1402/8/24 09:56
|

ورزش استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه

علی‌رغم ظرفیت‌های اقتصادی بزرگی که در استان بوشهر وجود دارد، تیم‌های ورزشی، هیات‌ها، ورزشکاران و فعالان این حوزه با چالش‌ها و کمبودهای فراوانی روبرو هستند.

بوشهری ها /استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی است که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی که از شمال تا جنوب استان بوشهر گسترده شده است، اشاره کرد.

علی‌رغم ظرفیت‌های اقتصادی بزرگی که در استان بوشهر وجود دارد، تیم‌های ورزشی، هیئت‌ها، ورزشکاران و فعالان این حوزه با چالش‌ها و کمبودهای فراوانی روبرو هستند.

برخی از پروژه‌های ورزشی استان نیمه‌تمام مانده، تیم‌های ورزشی برای حضور در مسابقات با کمبود بودجه روبرو هستند و جوانان برای ورزش کردن نیازمند توسعه فضاهای ورزشی هستند.

لزوم حمایت صنایع از ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در گفت‌وگو اظهار داشت: استان بوشهر دارای صنایع بزرگی است که نیروگاه اتمی، پتروشیمی‌ها و صنایع پارس جنوبی از جمله این صنایع است تا استان به عنوان قطب انرژی کشور شناخته 

یاسر جمالی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر کمترین برخورداری را از ظرفیت صنایع دارند تصریح کرد: در صورتی که صنایع به ۲۰ درصد مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش عمل کنند، شاهد رفع مشکلات این بخش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تیم‌های ریشه‌دار ورزشی استان بوشهر معطل بودجه و اعتبار برای فعالیت خود هستند خاطرنشان کرد: اعتبارات سالانه ورزش برای هیئت‌ها کافی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر اینکه همه باید مطالبه گر حق ورزش استان بوشهر از صنایع مستقر باشیم افزود: ورزش استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه است.

وی با بیان اینکه صنایع باید به مسئولیت و وظیفه خود در قبال ورزش استان عمل کنند، تاکید کرد: در صورتی که حمایت مناسب از ورزش استان بوشهر انجام نشود نمی‌توانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

ورزش استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه/ صنایع پای کار باشند

دریافت مطالبات ورزشکاران از محل مسئولیت اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز سه‌شنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از مسئولان هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: این استان در عرصه ورزش از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است.

اکبر پورات بیان کرد: جوانان و نوجوانان این استان در رشته‌های گوناگون ورزشی در رقابت‌های ملی و جهانی از توانمندی بالایی برخوردار هستند که نشان از جایگاه مهم این استان در عرصه ورزش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تحقق مطالبات ورزشکاران از اولویت برنامه‌ها است گفت: در این زمینه از همه راهکارها برای حل مشکلات ورزش استان بوشهر استفاده می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت مهم اقتصادی و صنعتی استان تأکید کرد: حمایت شرکت‌ها و صنایع از ورزش استان بوشهر یک ضرورت است و در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

پورات از تحقق مطالبات ورزشکاران از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع وابسته به وزارت نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: با دستور استاندار بوشهر مبنی بر دریافت مطالبات ورزشکاران از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، پیگیری ویژه با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته است.

وی حل مشکلات زیرساختی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با دریافت حق ورزش از صنایع مستقر در استان به سمت حل مشکلات زیرساختی ورزش استان و هیئت‌های ورزشی خواهیم رفت.

انتظارمی‌رود همانگونه که مردم استان بوشهر میزبان خوبی برای صنایع بوده‌اند، صنایع نیز به خوبی به مردم محیط پیرامونی خود عمل کنند تا مهمان خوبی برای این مردم باشند.

در شرایطی که ورزش استان بوشهر نیازمند حمایت ویژه است، صنایع باید بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود را در حق این مردم ادا کنند.

تحقق مسوولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم را رفع کند؛ کاری که تاکنون به خوبی انجام نشده است و مردم همچنان مطالبه‌گر حق و حقوق خود از این صنایع هستند.

کلیدواژه

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ورزش استان بوشهر

یاسرجمالی

اکبر پورات

استانداری بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی