سیاست / شناسه خبر: 181411 / تاریخ انتشار : 1403/2/1 21:33
|

توضیحات بنافی در خصوص برتر نشدن شورای برازجان به عنوان شورای برتر/ رئیس شورا؛ مشکلات مردم را مشکل خود میدانم

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان گفت: استانداری عدم دریافت نامه عملکرد شورا از سوی فرماندار را بهانه کرد و شورای برازجان به عنوان شورای برتر استان انتخاب نشد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان گفت: استانداری عدم دریافت نامه عملکرد شورا از سوی فرماندار را بهانه کرد و شورای برازجان به عنوان شورای برتر استان انتخاب نشد.

محراب بنافی یکم اردیبهشت ماه در مراسم دومین سالروز وفات خبرنگار فقید مرحوم علی پیرمرادی، در جمع خبرنگاران ضمن گلایه از مسئولین استانی در خصوص عدم امتیاز به شورای برازجان به عنوان شورای برتر، اظهار کرد: نامه عملکرد شورای برازجان از سمت فرماندار به استانداری ارسال شده بود اما  پس از عدم اعلام شورای شهر برازجان به عنوان شورای برتر، متوجه شدیم که بهانه مسئولین مربوطه در این خصوص عدم ارسال نامه عملکرد شورا از سوی فرماندار بوده است.

بنافی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی رو به پیشرفت است، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با حمله به اسرائیل قدرت شرق و غرب و غرور آمریکا را در هم شکست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان عنوان کرد:  شورای شهر در کنار افرادی که به دنبال ایجاد حواشی هستند حرکت نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: امیدوارم این شهر پیرمرادی های زیادی را در دل خود پرورش دهد.

سید عبدالمحمد کاظمی با بیان اینکه مشکلات مردم را مشکلات خود می دانم، اظهار کرد: همیشه در کنار مردم بوده و در خصوص حل مشکلاتشان همچنان در کنار آن ها خواهم بود.

کاظمی پیرمرادی را فردی متین، مردمدار و متدین دانست و ادامه داد: مرحوم علی پیرمردای از سنین جوانیش می توانست مسیر دیگری را انتخاب کند و زندگی اش را تغییر دهد اما مردم داری و عشق به شهر و دیارش باعث شد از مال و ثروتش بگذرد تا مردم از او راضی باشند.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

 

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شورای شهر برازجان

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی