سیاست / شناسه خبر: 74146 / تاریخ انتشار : 1400/9/29 10:45
|
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد مطرح کرد:

۵۰ درصد پرسنل این شرکت بومی هستند/ کمک هزینه 4 میلیارد تومانی به ورزش های همگانی+ تصاویر نشست

بوشهری ها / اسماء بوستانی: مدیر عامل شرکت عملیاتی غیر صنعتی پازارگاد روز یکشنبه 28 آذر ماه در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهرگفت: 50 درصد از نیروهای این شرکت را بومی های استان بوشهر تشکیل می دهند که ب

بوشهری ها / اسماء بوستانی: مدیر عامل شرکت عملیاتی غیر صنعتی پازارگاد روز یکشنبه 28 آذر ماه در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهرگفت: 50 درصد از نیروهای این شرکت را بومی های استان بوشهر تشکیل می دهند که بیشتر نیروها از کنگان، دیر، جم و عسلویه هستند.

حجت نظری فعالیت این شرکت را خدمات، حمایت و پشتیبانی از دیگر شرکت ها عنوان کرد و ادامه داد: مهم ترین خدمات ما، خدمات اسکان است، شهرک داری نیز یکی از فعالیت های مهم این شرکت است، که افزایش کیفیت خدمات و ارتقاء رضایتمندی مشتریان شعار این شرکت می باشد.

نظری با اعلام اینکه به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم اظهار کرد: این شرکت با تلاش خود توانست در سال جاری 1100 میلیارد تومان فروش داشته باشد که به امید حق و با تدابیر اندیشیده شده به دنبال افزایش این رقم در سال جاری هستیم.

 وی با بیان اینکه نگاه ما در این شرکت دوری از حاشیه ها و تعامل با جامعه محلی ، صنعتی و اقتصادی است ادامه داد: حدود دو سال است که وضعیت این شرکت به سمت سودهی رفته است .

مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با اعلام اینکه  بر اساس کارشناسی های صورت گزفته تا سال ۱۴۰۲ حدود ۵۷۰۰ تخت برای اسکان کمبود خواهیم داشت افزود:  امیدواریم  بنوانیم در منطقه نایبند یک شهرک در شان منطقه ایجاد کنیم که از نظر فاکتورهای زیست محیطی و رفاهی قابل قبول باشد.

وی تصریح کرد: حدود 4 میلیارد تومان در زمینه ورزش برای سال جاری اختصاص داده شده است اما تمامی این مبلغ  باید در زمینه ورزش های همگانی هزینه شود.

نظری با اعلام اینکه تمامی فعالیت های این شرکت بستگی به تعامل با جامعه دارد افزود: از تجربه های زیاد محلی در پیشبر اهداف این شرکت استفاده کرده ایم، از تجربه های بین المللی نیز استفاده خواهیم کرد به شرطی که پروژه های مختلفی را طراحی کرده باشند.

وی در خصوص فراخوان عمومی  انتخاب نام برای شهرک هوشمند و اقامتی اظهار کرد: شرکت عملیات صنعتی پازارگاد قصد دارد از طریق فراخوان عمومی نسبت به انتخاب نام برای شهرک هوشمند و اقامتی همکاران صنعت در پایتخت انرژی کشورخصوصا صنعت پتروشیمی اقدام نماید.

نظری در این خصوص افزود: هموطنان، هم استانی ها و کارکنان شریف صنعت پتروشیمی مستقر در منطقه پارس می توانند با شرکت در این فراخوان و ارسال نام پیشنهادی خود از طریق ارسال پیامک نام مذکور با در نظر گرفتن برخی شرایط به شماره پیامگیر ۳۰۰۰۱۱۹۱ در این فراخوان شرکت نمایند.

وی در خصوص همکاری در انتخاب نام این شرکت عنوان کرد: به سه نفر از کسانی که سه نام برتر پیشنهادی خود را ارائه نمایند سه عدد سکه تمام بهار آزادی  اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش پوستر شرایط انتخاب نام برای این شرکت در تصاویر این خبر موجود می باشد.

کلیدواژه

برازجان

عسلویه

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

حجت نظزی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی