سیاست / شناسه خبر: 85459 / تاریخ انتشار : 1400/12/9 10:55
|

بیش از نیمی از حجم سد رئیسعلی دلواری استان آبگیری شد

بوشهریها| استاندار بوشهر با اشاره به توسعه طرح‌های سدسازی در استان گفت: بارندگی‌های امسال ظرفیت سد رئیسعلی دلواری در دشتستان را بیش از ۵۰ درصد آبگیری کرده است.

بوشهری ها / احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه تأمین آب شرب و کشاورزی یکی از اولویت‌های مهم استان اظهار داشت: در این زمینه طرح‌های مهمی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در  حال اجرا است.

وی تسریع در ساخت سدهای در حال اجرا در استان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: سد رئیسعلی دلواری در  دشتستان یکی از مهمترین سدهای استان است که نقش مهمی در تأمین آب اراضی کشاورزی این شهرستان دارد.

استاندار بوشهر وضعیت بارش باران در سال جاری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بارندگی‌های امسال ظرفیت سد رئیسعلی دلواری در دشتستان را 57 درصد آبگیری کرده است.

محمدی‌زاده وضعیت پروژه شبکه فرعی آبیاری دشت شبانکاره را مورد بررسی قرار داد و گفت: تسریع در عملیات اجرایی پروژه شبکه فرعی آبیاری دشت شبانکاره یکی از اولویت‌ها است که در این زمینه در سفر استانی رئیس جمهور اعتبار لازم مصوب شده است.

وی از تخصیص اعتبار پروژه دشت شبانکاره خبر داد و بیان کرد: تکمیل این پروژه در اقتصاد معیشتی مردم شبانکاره و تولید محصولات کشاورزی مهم است.

استاندار بوشهر: بیش از نیمی از حجم سد رئیسعلی دلواری استان آبگیری شد

کلیدواژه

احمد محمدی‌زاده

حجم سد رئیسعلی دلواری

استاندار بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی