سیاست / شناسه خبر: 85915 / تاریخ انتشار : 1401/1/11 12:48
|

نماینده ولی فقیه در استان و سرپرست فرمانداری دشتستان جهت بررسی مشکلات شول وارد این روستا شدند+ تصاویر

بوشهری ها /نماینده ولی فقیه در استان و فرماندار دشتستان 10 فروردین ماه جهت بررسی مسائل و مشکلات و دیدار با گروه های جهادی به روستای شول سفر کردند.

بوشهری ها /نماینده ولی فقیه در استان و فرماندار دشتستان 10 فروردین ماه جهت بررسی مسائل و مشکلات و دیدار با گروه های جهادی به روستای شول سفر کردند.

بر اساس این گزارش، مشکلات مطرح شده از طرف اهالی روستا مشکلات آب شرب، آب کشاورزی، محور ورودی روستا، تجهیز تنها مدرسه روستا، ساخت منازل مددجویان و محرومین و دیگر مشکلات بود که در این دیدار مطرح شد.

در این بازدید در خصوص رفع مشکلات ضمن دستور اقدام فوری جهت بررسی آب شرب روستای شول و رفع موانع در این خصوص دستور تهیه مخازن یک هزار لیتری آب جهت منازل فاقد مخزن برای رفع کمبود آب در مواقع اظطراری در این روستا داده شد.
گفتنی است،  دستور بررسی و تعریض محور سعدآباد به روستای شول را صادر و قرار شد افراد متقاضی شغل و مسکن که فاقد منابع مالی میباشند به فرمانداری معرفی شوند.

بر اساس این گزارش، بررسی پتانسیل های اشتغال زایی توسط دانشجویان گروه جهادی با همکاری فرمانداری دشتستان در دستور کار قرار گرفت و  امکانات پارک تفریحی،  آسفالت حدود ۸۰۰ متر طول ورودی روستا و تهیه منابع مالی جهت کارهای فرهنگی و بهداشتی و بررسی تخصیص آب کشاورزی از رودخانه شاپور جهت تسهیل و ترویج کشاورزی اهالی روستا بعنوان منبع مالی اقتصاد خانوارها جزو مصوبات این دیدار خواهد بود.

 

کلیدواژه

دشتستان

فرماندار دشتستان

صادق بوستانی

روستای شول

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی