سیاست / شناسه خبر: 86458 / تاریخ انتشار : 1401/2/5 11:18
|

۵۸۲ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان بوشهر برگزار شد

بوشهریها| مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون ۵۸۲ یادواره شهدا دانش آموز و فرهنگی درمدارس سراسر استان بوشهر برگزار شده است.

بوشهری ها /

۵۸۲ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان  بوشهر برگزار شد
علی موحدی صبح دوشنبه در کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان گناوه اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری از ابتدای سال تحصیلی جاری و مهرماه ۱۴۰۰ تا کنون حدود ۵۸۲ یادواره شهدا دانش آموز و فرهنگی در سراسر استان بوشهر برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اولین کنگره فرهنگی و شهدای دانش آموز استان بوشهر در سوم خرداد برگزار خواهد شد و در همین راستا مقرر شده است که هر منطقه و شهرستان یک پیش کنگره برگزار کند که امروز نیز در گناوه در حال برگزاری است.

وی گفت: برگزاری این برنامه‌ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، مصونیت بخشی فکری و معنوی به دانش آموزان،، عطرآگین کردن فضای مدارس به نام و یاد شهدا و جهت دهی تربیتی به مدارس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال برگزاری است.

۵۸۲ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان  بوشهر برگزار شد

 

وی گفت: امید است که برگزاری این کنگره‌های و برنامه‌ها ارزشمند به ارتقا جایگاه تربیتی دانش آموزان کمک مؤثری باشد و آنها را برای سال تحصیلی با نشاط و انجام کارهای تربیتی آینده آماده کند.

وی در بخشی از این یادواره به بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس پرداخت.

۵۸۲ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان  بوشهر برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش گناوه در این آئین گفت: شهدای والامقام با ایثار و جانفشانی و نثار جان و با ایمان و اعتقاد خود به جهاد در راه خدا پرداختند و امروز امنیت و آرامش ما جانفشانی‌های آنها است.

ضرغام مردانی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه برنامه‌ها یادواره‌ها و برنامه‌ها تداعی کننده راه شهدا است افزود: کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا باعث معرفی و ماندگاری راه شهدا ی والامقام در اذهان جامعه به ویژه نوجوانان و دانش آموزان است.

۵۸۲ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان  بوشهر برگزار شد

وی یادآور شد: این کنگره ه شهدای فرهنگی و دانش آموز گناوه در قالب طرح لاله‌های روشن به همت دبستان شاهد حضرت رقیه (س) این بندر و با همکاری سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده است.

پخش کلیپ، اجرای سرود گروه عاشقان ولایت، شعر، و دل نوشته، زندگینامه شهید توسط دانش آموزان آموزشگاه شاهد حضرت رقیه (س) و مداحی از بخش‌های مختلف این آئین معنوی بود.

کلیدواژه

مدیرکل آموزش و پرورش

دانش‌آموز و فرهنگی

علی موحدی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی