سیاست / شناسه خبر: 86511 / تاریخ انتشار : 1401/2/6 16:30
|
به همت فرماندار دشتستان؛

کانون کار آفرینی شهرستان دشتستان تشکیل شد+ جزییات خبر و تصاویر

بوشهری ها / به همت سرپرست فرمانداری دشتستان 6 اردیبهشت ماه کانون کار آفرینی شهرستان دشتستان برای اولین بار با حضور کارآفرینان برتر استانی و کشوری تشکیل شد.

بوشهری ها / به همت سرپرست فرمانداری دشتستان 6 اردیبهشت ماه کانون کار آفرینی شهرستان دشتستان برای اولین بار با حضور کارآفرینان برتر استانی و کشوری تشکیل شد.

به گزارش بوشهری ها، سرپرست فرمانداری دشتستان در این نشست اظهار کرد: با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی اقدام به تشکیل این کانون مهم نموده ایم.

صادق بوستانی  هدف از تشکیل این کانون را پیگیری سیاست های دولت در حوزه کارآفرینی دانست و عنوان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی با استفاده از منابع و ظرفیت های داخلی و آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار از اولویت های ما برای تشکیل این کارگروه است. توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگ بومی- محلی در اولویت طرح های کارآفرینان باشد؛ تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان دشتستان بویژه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری موظف به تسهیل شرایط برای تولیدکنندگان و کارآفرینان به منظور تحقق شعار سال هستند‌.

بوستانی کارآفرینی و ایجاد اشتغال را جهاد در مسیر خودکفایی دانست و تاکید کرد: امسال مسأله تولید باید دارای دو خصوصیت دانش بنیانی و اشتغال آفرینی فراگیر باشد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه دولت مانع زدایی در حوزه کارآفرینی است افزود: باید بر تقویت نگاه کارآفرینان بر فرهنگ بومی و محلی به ویژه کشاورزی و صنایع دستی توجه ویژه ای کرد.
بر اساس این گزارش، در این نشست ریاست کانون کاآفرینان فرماندار دشتستان و دبیر کانون نیز ریاست اداره کار، تعاون و امور اجتماعی است که اعلام شد در این خصوص باید جلسات مربوطه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به طور مستمر هر ماه برگزار شود.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

صادق بوستانی

کانون کارآفرینان

کارآفرینی

بانوان کارآفرین

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی