سیاست / شناسه خبر: 96859 / تاریخ انتشار : 1401/3/1 00:17
|
سرپرست سابق فرمانداری دشتستان در آیین معارفه فرماندار دشتستان؛

دشتستان بیش از آنکه تشنه آب باشد تشنه همدلی و اتحاد و انسجام است/ فرمانداری را به مردم داری تبدیل کردم

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست سابق فرمانداری دشتستانشنبه 31 اردیبهشت ماه در آئین تودیع و معارفه فرماندار دشتستان گفت: شهرستان دشتستان بیش از آنکه تشنه آب باشد تشنه همدلی و اتحاد و انسجام است. مسائل

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست سابق فرمانداری دشتستانشنبه 31 اردیبهشت ماه در آئین تودیع و معارفه فرماندار دشتستان گفت: شهرستان دشتستان بیش از آنکه تشنه آب باشد تشنه همدلی و اتحاد و انسجام است. مسائل و مشکلات این شهرستان حل نخواهد شد مگر با همدلی و انسجام.

دکتر صادق بوستانی با اعلام اینکه فرمانداری برای ما هدف نبود اظهار کرد: فرمانداری را تبدبل به مردم داری کردم، زیرا همیشه در کنار مردم بودم فرمانداری  برای ما ابزاری بود در راستای خدمت به خلق و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم.

 بوستانی با بیان اینکه در این چند ماه خدمتم در فرمانداری بیش از 100 بازدید میدانی از بخش ها، شهرها و روستاهای این شهرستان داشته ام عنوان کرد: در این مدت با جان و دل در جهت رفع مشکلات مردم این شهرستان گام برداشتم، پیگیر مسایل و مشکلات این شهرستان در تهران با عالی ترین مقامات بودم. شاید کمتر فرمانداری بتواند با معاون رییس جمهور جلسه برگزار کند اما بنده این جسارت را داشتم و جلسات متعددی در تهران با مقامات کشوری برگزار کردم تا بتوانم مشکلی از مشکلات مردم شهرستانم را کم  کنم.

وی اطلاع رسانی مسئولین از خدمات 43 ساله انقلاب به مردم را یکی از وظایف مهم مسئولین عنوان کرد و افزود: چرا که وظیفه ما دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

سرپرست سابق فرمانداری دشتستان با بیان اینکه ما به دنبال این بودیم که در دل مردم و در میدان باشیم  افزود: تلاش کردم که حتی در دور افتاده ترین نقطه شهرستان خدمت کنیم. دیروز در روستای رونی در آخرین نقطه بخش شهرستان در حال خدمت بودیم. تمام تلاش خود را در جهت دستورات و منویات مقام معظم رهبری به کار گرفتم  تمام تلاشم را درجهت تولید دانش بنیان و اشتغال زایی و جهاد تبیین انجام دادم.

وی افزود: کار خود را در فرمانداری با گروه های جهادی آغاز کردم، در بدو ورودمان با دعوت از گروهای جهادی از تمامی بخش ها بازدید داشتیم و در جهت حل مشکلات تمامی بخش ها تلاش کردیم.

بوستانی ادامه داد:  با ورود استاندار و خدمات ارزشمند ایشان به استان شاهد ارتقاء جایگاه استان در سطح ملی هستیم، نحوه رفتار ما الگو پذیری از رفتار این استاندار انقلابی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرمانداری دشتستان

صادق بوستانی

تودیع و معارفه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی