سیاست / شناسه خبر: 97215 / تاریخ انتشار : 1401/3/19 17:32
|
نماینده مردم دشتستان در نشست با اصحاب رسانه؛

دشتستان محروم ترین شهرستان استان است/ رویه توزیع اعتبارات در استان بوشهر عادلانه نیست، شدیدا به این امر اعتراض دارم

بوشهری ها /اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی 19 خردادماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: رویه توزیع اعتبارات در دشتستان عادلانه نیز و به شدت نسبت به این امر اعتراض دارم.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی 19 خردادماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: رویه توزیع اعتبارات در دشتستان عادلانه نیز و به شدت نسبت به این امر اعتراض دارم.

ابراهیم رضایی با اعلام اینکه با توجه به گستردگی دشتستان توزیع اعتبارات در این شهرستان عادلانه نیست اظهار کرد: با توجه به مشاهدات عینی دشتستان محروم ترین شهرستان استان است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حال و روز مردم در وضعیت کنونی کشور خوب نیست بیان کرد: با اجرای طرح جدید دولت مردم ما بسیار تحت فشار قرار گرفته اند، وظیفه ماست در خصوص کاهش این فشارها به مردم تمام توان خود را بکار گیریم.

به جد پیگیر به بهره برداری رسیدن پروژه آبشیرین کن 17 هزار مترمکعبی برازجان هستم

رضایی در خصوص مشکلات آب این شهرستان نیز عنوان کرد: بزرگترین مشکل مردم در دشتستان مسئله آب است با کاهش بارش‌ها و افزایش میزان گرما  تابستان سختی را پیش رو داریم که راهکار مهم ذخیره آب های زمستانی است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به جد پیگیر به بهره برداری رسیدن پروژه آبشیرین کن 17 هزار مترمکعبی برازجان هستم ادامه داد: با اتمام پروؤه بزرگ و مهم سد دالکی مشکل آب شرب و کشاورزان دشتستان حل خواهد شد، در خصوص تکمیل این سد مهم هفته گذشته با حضور معاون رئیس جمهور از این سد بازدبد کردیم.

تلاش کرده ام آرا را به صورت شفاف بیان کنم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شفافیت آرا نمایندگان بیان کرد: هنوز شفافیت آراء نمایندگان تصویب نشده اما تاکنون تلاش کرده ام تمامی موارد را به صورت شفاف اعلام نمایم. و به زودی تمامی آرا خود در مجلس از ابتدا تاکنون را اعلام خواهم کرد.

وی در خصوص سوالات خود به وزرا اعلام کرد: طی دو سال گذشته تاکنون 513 سوال راجع به مسائل کشور از وزرا پرسیده ام، 862 تذکر از سوی بنده به رئیس جمهور و وزرا هم در این دولت و هم در دولت قبل داده شده است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از 257 سوال و 446 تذکر خود طی یک سال گذشته خبر داد و افزود: 72 مورد نیز تحقیق و تفحص از موضوعات مختلف داشته ام، تحقیق و تفحص از پارس جنوبی را با جدیت دنبال کرده ام.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی فاز نخست بیمارستان 17 شهریور برازجان گفت: تکمیل این بیمارستان یکی از مطالبات مهم و بحق مردم دشتستان است که اکنون بیمارستان شهید گنجی باید پاسخگوی جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر از این شهرستان باشد، این بیمارستان کفاف این جمعیت را نمی دهد و بیمارستان جدید هر چه سریع تر باید تکمیل شود.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

نماینده مردم دشتستان

ابراهیم رضایی

نشست با اصحاب رسانه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی