سیاست / شناسه خبر: 97246 / تاریخ انتشار : 1401/3/21 13:45
|

۳۵ هزار تابلو و علائم ایمنی در راه‌های استان بوشهر نصب شد

بوشهریها| رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۵ هزار تابلو و علائم ایمنی در راه‌های استان بوشهر نصب شد.

بوشهری ها / حمیدرضا حیدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علائم جاده‌ای شامل انواع تابلوهای اخباری و انتظامی در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها نقش مؤثری دارد و زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شود.

وی، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ راه‌ها را از جمله فعالیت‌های اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری برای ارتقا ایمنی راه‌های استان اعلام کرد و افزود: نصب این علائم و همچنین تقویت حفاظ محورها علاوه بر هشدار و اطلاع رسانی سبب ارتقا ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازسازی و نوسازی تابلوهای قدیمی و فرسوده را بخش دیگری از اقدامات این اداره برشمرد و گفت: در راستای صرفه جویی بیشتر در طول یک سال اخیر با مساعدت راهداری شهرستان‌ها بیش از ۱۵ هزار انواع تابلو فرسوده بازسازی، رنگ آمیز ی و در محورها نصب شده است.

وی از اجرای روشنایی طولی در محورهای ارتباطی استان خبر داد و تصریح کرد: با هدف روشنایی نقاط پرتردد راه‌ها علاوه بر اجرای ۵.۳ کیلومتر روشنایی طولی محور بادوله به کاکی، کمربندی بیدخون به طول شش کیلومتر و روشنایی قلعه سفید به طول یک کیلومتر نیز انجام شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: اجرای روشنایی طولی در کمربندی چغادک به طول ۵.۳ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

وی افزود: ۲۰ کیلومتر حفاظ ایمنی و پنج کیلومتر حافظ نیوجرسی مفصلی و درجا نیز برای ارتقای ایمنی عبور و مرور محورهای ارتباطی استان در گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز تعمیر و یا اجرا شده است.

برچسب آموزشی علائم راهنمایی و رانندگی – برایتو| فروش اینترنتی لوازم  التحریر، لوازم تحریر، ملزومات اداری

کلیدواژه

حمیدرضا حیدری

| رئیس اداره ایمنی

تابلو و علائم ایمنی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی