سیاست / شناسه خبر: 97914 / تاریخ انتشار : 1401/4/22 13:41
|

بازدید فرماندار بوشهر از بیمارستان سلمان فارسی

بوشهریها| فرماندار بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی از بیماران بستری در بیمارستان سلمان فارسی عیادت و با کارکنان دیدار کرد.

بوشهری ها / به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ صالح رحیمی  فرماندار بوشهر به همراه دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی با حضور در بیمارستان سلمان فارسی از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و از بیماران بستری عیادت کردند.


فرماندار بوشهر در این بازدید از نحوه ارائه خدمات درمانی به مراجعین و بیماران و تلاشهای کارکنان بیمارستان در دوره مقابله با بیماری کرونا اظهار رضایت نمود و از زحمات پرسنل بیمارستان به ویژه کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تقدیر کرد .
رحیمی بیان داشت:: ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در دوره شیوع کرونا و تلاش آنان برای بازگرداندن سلامتی به همنوعان کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر نیز در این بازدید ضمن عیادت از بیماران بستری در خصوص وضعیت خدمت رسانی بیمارستان با آنان به گفتگو نشست.
دکتر اسماعیلی همچنین در این بازدید با تبریک هفته تامین اجتماعی و اهداء گل به کارکنان از تلاش های ارزنده آنان در خدمت رسانی به مراجعین قدردانی کرد و تلاش و ایثار پرسنل بیمارستان در مقابله با کرونا و ارائه خدمت به بیماران  را ستود.

 

کلیدواژه

عمومی مدیریت

تامین اجتماعی استان

بیمارستان سلمان فارسی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی