سیاست / شناسه خبر: 118616 / تاریخ انتشار : 1401/6/7 10:50
|

افتتاح ۲۰ هزار متر آسفالت روستای جتوط/سردخانه هزار تنی ذاکری در دهقائد افتتاح شد+تصاویر

پروژه بسته بندی، و فرآوری خرما و سردخانه ۱۰۰۰ تنی ذاکری و ۲۰ هزار مترمربع آسفالت معابر و کوچه های روستای جتوط در ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد. فرماندار دشتستان در این آئین با اعلام اینکه این سر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: پروژه  بسته بندی، و فرآوری خرما و سردخانه ۱۰۰۰ تنی ذاکری و ۲۰ هزار مترمربع آسفالت معابر و کوچه های روستای جتوط در ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

 
 فرماندار دشتستان در این آئین با اعلام اینکه این سردخانه سالانه ظرفیت بسته بندی ۷۰۰ تن خرما را دارد ادامه داد: دشتستان قطب کشاورزی خصوصا در نخیلات است،  خرمای ما در دشتستان در سطح ملی جایگاه بالایی دارد و این خرما باید برند جهانی تبدیل شود.
 
احمد بنافی ظرفیت کل سردخانه را ۱۰۰ تن در سال اعلام کرد و ادامه داد:  ۱۳ نیروی ثابت و ۲۵ نیروی فصلی در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.
 
دهیار روستای جتوط گفت: امروز افتتاح ۲۰۰۰۰ هزار متر مربع آسفالت کوچه ها و معابر روستای جتوط ، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث خانه قرآن روستای جتوط در ششمین روز از هفته دولت انجام می شود.
 
 امان الله قاسمی از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده جتوط به سعدآباد به طول ۵/۵ کیلومتر خبر داد و اظهار کرد: مسیر جتوط به درودگاه ۳/۶۰۰ کیلومتر و مسیر جتوط به نظرآقا به طول ۲/۸۰۰ کیلومتر کلنگ زنی خواهد شد.
 
 
قاسمی با اعلام اینکه باید جشن پایان آسفالت در کوچه ها و معابر این روستا را بگیریم ادامه داد: تمام کوچه ها و معابر این روستا آسفالت شده اند.

کلیدواژه

دشتستان

سعدآباد

هفته دولت

فرماندار دشتستان

کلنگ زنی

افتتاح

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی