سیاست / شناسه خبر: 160779 / تاریخ انتشار : 1402/7/18 09:33
|

تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی در بوشهر افزایش می‌یابد

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: شمار مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان بوشهر تا پایان سال به ۲۹ باب افزایش می‌یابد.

بوشهری ها /حسین معتقد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در راه‌ها بر عهده دارند.

تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی در بوشهر افزایش می‌یابد

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث می‌شوند ادامه داد: هم اکنون ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان بوشهر در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان است.

وی ادامه داد: همچنین برای ۲۷ مجتمع خدمات رفاهی موافقت اصولی صادر شده و ۱۸ مجتمع نیز در حال احداث است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود سه مجتمع خدمات رفاهی تا پایان سال در محورهای شبانکاره، کمربندی برازجان و محور روستایی چارک دشتی به بهره برداری برسد تا شمار این امکانات جاده‌ای در استان به ۲۹ باب برسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی ۶۲ میلیارد ریال بابت آسفالت راه‌های دسترسی به مجتمع‌ها اخذ شده که تا پایان سال عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: کارشناسان این اداره کل به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند که در همین راستا سه پرونده تخلف مجتمع‌های بین راهی برای اعلام نظر به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کلیدواژه

مجتمع‌های خدمات رفاهی در بوشهر

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی