سیاست / شناسه خبر: 160784 / تاریخ انتشار : 1402/7/18 11:10
|

مقاومت همیشه پیروز میدان است/ صهیونیست‌ها تحقیر شدند

مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ۴۵ سال تقابل جبهه حق به پرچمداری ایران اسلامی در مقابل جبهه استکبارجهانی به پرچمداری آمریکا ما پیروز میدانیم.

بوشهری ها / سردار علی پاشا محمدی صبح سه شنبه در نشست بصیرتی -ما به قله نزدیک شده‌ایم و دفاع مقدس ادامه دارد- در سالن همایش پردیس بنت الهدی صدر بوشهر ضمن تقدیر از بانیان این نشست اظهار داشت: این روز خبر اول دنیای اسلام و جهان موضوع فلسطین است؛ فلسطینی که به تعبیر زیبای امام خمینی (ره) پاره تن اسلام است.

مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فلسطین قریب به ۸۰ سال است که مورد تهاجم و ظلم صهیونیسم بین الملل قرار گرفته است و مردم آن را در خانه و کاشانه خود مورد تهاجم و تعدی قرار می‌دهند.

پاشا محمدی با اشاره به اینکه به لطف خداوند سبحان عملیات پیروزمند و غرورآفرین طوفان الاقصی در دفاع از مسجدالاقصی سه روزی است که شروع شده است، بیان داشت: این حرکت حمله‌ای غافلگیرانه و عملیاتی کوبنده و توفنده و در آن دست خدا از آستین مجاهدان فلسطینی بیرون آمده است و باران سجیل را بر سر صهیونیست‌های غاصب نازل کرده است.

وی ادامه داد: در پی این عملیات هنوز دنیا و به خصوص صهیونیست‌ها در بهت و ماتم که چه اتفاقی افتاده است و باید منتظر ماند که در روزهای آینده ابعاد این عملیات غرورآفرین مشخص شود؛ آنها به مراتب اعتراف می‌کنند که امروز، روز دردناک و بسیار سختی برای آنها است و روزنامه صهیونیستی اعلام می‌کند که امروز ما تحقیر شدیم؛ تحقیری که وصف ناپذیر است.

پاشا محمدی خطاب به دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و با اشاره به سخنان نماینده زن پارلمان اروپا اضافه کرد: اگر ما در دنیا شعار و ندا می‌دهیم که رژیم اسرائیل، رژیمی کودک کش است، با آمار، ارقام و مستند حرف می زنیم و خود اروپایی‌ها اعتراف می‌کنند که از سال ۲۰۰۸ تاکنون ۱۵۰ هزار فلسطینی در غزه و کرانه باختری کشته و زخمی شده‌اند که ۳۳ هزار نفر از آنها کودکان هستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است و اینکه امروز نهضت فلسطین از همیشه بانشاط‌تر و سرحال تر است، خاطرنشان ساخت: وظیفه داریم که این روزها اخبار مردم مظلوم فلسطین را پوشش داده و رصد کنیم، در عملیات طوفان الاقصی ده‌ها اسرائیلی به اسارت درآمده و صدها نفر کشته و صدها نفر زخمی شده‌اند و رئیس دفتر سیاسی حماس نیز اعلام کرده است که این عملیات با قوت و قدرت ادامه دارد.

پاشا محمدی گفت: دانشجو معلمان، معلمین آینده ایران اسلامی هستند و رسالت سنگین، عظیم و خطیر تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی را بر عهده دارید و اینکه حضرت امام خمینی (ره) معلمی را شغل انبیا می‌داند از قرآن کریم بهره گرفته‌اند.

مقاومت همیشه پیروز میدان است/ صهیونیست‌ها تحقیر شدند

وی تصریح کرد: معلم باید آیات الهی را برای دانش آموز ما به عنوان رسالت اصلی خود تلاوت کند و به او یاد داده و تعلیم دهد و بالاتر از آن این معلم قرار است انسان تراز انقلاب اسلامی را ابتدا در دانشگاه فرهنگیان تربیت کنیم و سپس این معلمان در مدارس بتوانند دانش آموزان و نسل بعدی را برای ادامه خط نورانی شهیدان تربیت کنند.

مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نشست بصیرتی یک نشست جهاد تبیین است، ادامه داد: شما دانشجو معلمان رسالت سنگینی و شغلی بسیار بسیار مقدس دارید و اگر قرار است انبیای الهی حکمت را به انسان‌ها بیاموزند، معلم نیز همین رسالت را دارد و معلم نیز قرار است حکمت را به دانش آموزان و نسل‌های آتی آموزش دهد.

پاشا محمدی خطاب به دانشجو معلمان متذکر شد: به خود افتخار کرده و ببالید، همانگونه که ما در لباس مقدس جهاد در راه خدا به خود افتخار می‌کنیم و خدا را شاکر باشید که در جایگاه و کسوت معلمی وظیفه تعلیم و تربیت و آموزش را بر عهده دارید.

وی تاکید کرد: حقیقتاً همه ما هر جا چراغی در زندگی مان روشن است و به لطف خدا در صراط مستقیم الهی قرار گرفتیم مدیون شما معلمین عزیز هستیم که شما توانستید ما را در مسیر تعلیم و تربیت با مبانی الهی، اسلامی، قرآنی و انسانی آشنا کنید و در یک کلام همه ما مدیون و بدهکار به معلمین عزیزمان هستیم.

مقاومت همیشه پیروز میدان است/ صهیونیست‌ها تحقیر شدند

پاشا محمدی در ادامه به برخی مصادیق بحث به قله رسیده‌ایم پرداخت و اضافه کرد: امامین انقلاب در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز تاکنون تعدد و تنوع اقوام را به فرصت تبدیل کرده‌اند و این هنر ولایت فقیه است.

وی با اشاره به موارد مختلف توطئه‌های مختلف دشمنان در طول انقلاب اسلامی برای نابودی این انقلاب یادآور شد: یکی از این توطئه‌ها جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی بود که ما با مستندات بسیار آن را جنگ جهانی سوم می‌دانیم؛ چرا که در آن بیش از ۵۶ کشور به انحنای مختلف از صدام پشتیبانی می‌کردند و در این جنگ از ۲۸ کشور اسیر گرفتیم.

مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر می‌گوئیم به قله رسیده‌ایم استدلال ما این است که در ۴۵ سال تقابل جبهه حق به پرچم داری ایران اسلامی در مقابل جبهه نظام سلطه و استکبار جهانی به پرچم داری و رهبری آمریکا ما پیروز میدانیم و ما در این حوادث هزینه داده‌ایم اما هیچ گاه شکست نخورده‌ایم و این را با استدلال، محققانه، عالمانه و نه متعصبانه می‌گوئیم.

کلیدواژه

سردار علی پاشا محمدی

بوشهر

نیروی دریایی سپاه پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی