سیاست / شناسه خبر: 160785 / تاریخ انتشار : 1402/7/18 11:52
|

آغاز عملیات اجرایی احداث ۵ مخزن ذخیره آب در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی پنج مخزن ذخیره آب در شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و عسلویه خبر داد.

بوشهری ها /ابوالحسن عالی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو اظهار کرد: احداث مخزن های یاد شده در قالب طرح جهاد آبرسانی و با یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

بهره برداری از طرح آبرسانی به ۱۰ روستا در شهرستان فریمان - روستا نیوز

وی بیان کرد: ظرفیت احداث پنج مخزن جدید استان در مجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب است که در مدیریت توزیع و مصرف آب شرب در محلات شهرستان های هدف کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: احداث مخزن ها همچنین به تقویت پایداری آب شرب بویژه در مواقع بروز اختلال در منابع تامین آب نقش مهم و موثری ایفا خواهد کرد.

عالی ادامه داد: در همین راستا پروژه‌های مخزن ذخیره آب برای مناطق مختلف استان بوشهر طراحی شده که بر حسب اولویت نسبت به آغاز عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی بیان کرد: تجربه موفق بکارگیری این مخازن برای توزیع آب نشان می دهد که این پروژه باید با جدیت به سراسر استان تعمیم داده و اعتبار موردنیاز آن به صورت تمام و کمال محقق شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در دولت سیزدهم حمایت های اعتباری بسیار خوبی از پروژه های آبرسانی استان بوشهر محقق شده که تداوم این رویکرد نویدبخش رفع وابستگی منابع آبی استان به استان های همجوار است.

کلیدواژه

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر

جهاد آبرسانی

بوشهر

عسلویه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی