سیاست / شناسه خبر: 160787 / تاریخ انتشار : 1402/7/18 12:10
|

آخرین وضعیت ترخیص خودروی فوتبالیست‌های تیم ملی از گمرک بوشهر

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر آخرین وضعیت ترخیص خودروهای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد.

بوشهری ها /علی سلیمانی روز سه شنبه در گفت‌وگواظهار کرد: پس از حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی، مجوز ورود خودرو از مبادی خارج کشور به آنها داده شد.

آخرین وضعیت ترخیص خودروی فوتبالیست‌های تیم ملی از گمرک بوشهر

وی افزود: از ۳۲ مجوز ارائه شده، ۲۱ بازیکن اقدام به ورود خودروهای خود از مبدا گمرک بوشهر کرده که بخشی از مراحل اداری آن انجام و خودروها آنها ترخیص و مابقی در دست اقدام است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر تصریح کرد: از تعداد ۲۱ مجوز، ۱۳ دستگاه خودرو ترخیص و هشت دستگاه خودرو در حال انجام رویه گمرکی هستند که پس از طی تشریفات اداری و گمرکی ترخیص می شوند.

سلیمانی در خصوص ۱۱ دستگاه خودرو دیگر از مجموع ۳۲ مجوز ورود خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اطلاعاتی در این زمینه ندارم اما با توجه به این که بخشی از گمرکات کشور، دارای مجوز ترخیص خودرو هستند شاید از سایر گمرکات کشور ترخیص و یا در حال انجام رویه های گمرکی هستند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم ملی فقط مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی دریافت کرده‌اند و تمامی حقوق گمرکی و دولتی را باید پرداخت کنند که این موضوع در بوشهر اتفاق افتاده است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر تاکید کرد: این که گفته شده مجوز ورود خودروها به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدون احتساب حقوق دولتی و گمرکی بوده اشتباه است و همه افرادی که از این امتیاز بهره مند شدند اقدام به پرداخت کلیه حقوق گمرکی و دولتی کرده اند.

سلیمانی گفت: چهار گمرک بوشهر، گناوه، کنگان و دیر در استان بوشهر مجوز ورود و ترخیص خودرو دارند.

کلیدواژه

گمرگ بوشهر

بوشهر

خودروهای گمرک

گمرگ جمهوری اسلامی ایران

خودرو

تیم ملی ایران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی