سیاست / شناسه خبر: 171118 / تاریخ انتشار : 1402/8/29 12:22
|

تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر و روی دریا تا ظهر فردا است.

بوشهری ها /طلیعه محمدی در گفت و گو اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر و روی دریا تا ظهر فردا است.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا به تدریج این سامانه بارشی از نواحی شمالی استان خارج و عمده فعالیت آن در مناطق مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: طی این مدت، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق، وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد همراه با ریزش تگرگ از پدیده‌های غالب خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: آسمان استان بوشهر ابری همراه با وزش باد، بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و از فردا در شمال استان کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۵۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در مناطق شمالی و مرکزی غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۴۰ گاهی بیش از ۳۰۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کلیدواژه

اداره کل هواشناسی استان بوشهر

سامانه بارشی

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی