سیاست / شناسه خبر: 171126 / تاریخ انتشار : 1402/9/1 14:28
|

معاون فرهنگی سپاه: رژیم صهیونیستی از کودک‌کشی به بیمارکشی رسیده است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از کودک‌کشی به بیمارکشی رسیده است تصریح کرد: اکنون فرهنگ مقاومت در همه جهان رسیده و نبرد فقر و غنا که امام راحل آن را مطرح کرده‌اند.

بوشهری ها /مجید بذرافکن ظهر امروز در آیین حماسه‌سازان رسانه و یادواره شهدای رسانه استان بوشهر با اشاره به اینکه زبان غزه زبان انسانیت است که خبرنگاران در آن حوزه نقش مهم و اثرگذاری دارند اظهار داشت: خبرنگاران در غزه برای نجات انسانیت از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی وارد میدان شده‌اند و جان خود را فدا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در جهان کمتر دیده شده و بی‌نظیر است گفت: کودک‌کشان صهیونیستی حتی تحمل بیماران بستری در بیمارستان‌های غزه را ندارند و آنان را مورد هدف قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران، بمباران و نابودی بیمارستان‌های غزه توسط اسرائیل جنایتکار را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: خبرنگاران و پرستاران در خط مقدم جبهه مقاومت فلسطین قرار دارند و جان‌فشانی می‌کنند.

بذرافکن مدیریت خبر توسط رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در غزه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز در همه نقاط جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین وارد میدان شده‌اند و این مهم نشان از تلاش خبرنگاران است که بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی را منعکس می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از کودک‌کشی به بیمارکشی رسیده است تصریح کرد: اکنون فرهنگ مقاومت در همه جهان رسیده و نبرد فقر و غنا که امام راحل آن را مطرح کرده‌اند آغاز شده و دشمن در این شرایط برای مدیریت روایی اخبار در غزه اهداف خود را دنبال می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و رسانه استکباری برای مدیریت روایت جنگ در غزه برنامه دارد گفت: خبرنگاران همانند دوران کرونا، در عرصه جبهه مقاومت مأموریت مهم و ویژه در ساخت جهان دیگری برای اذهان ملت‌ها دارند.

بذرافکن، خبرنگاران در عرصه کشتار مردم بیگانه فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی را افسران جبهه فرهنگی دانست و بیان کرد: روایت خبرنگاران در جنایات رژیم صهیونیستی باید در ساختن جهان دیگر استفاده شود.

وی اضافه کرد: شهدای رسانه با ایثار، مقاومت، از خودگذشتگی و فداکاری برای آزادی دنیای دیگران جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در مدیریت افکار عمومی جامعه گفت: روایت خبرنگاران از جنایات رژیم صهیونیستی و اتفاقات غزه وجدان‌های جهانی را بیدار کرد و سبب وارد میدان شدن ملت‌ها در جهان علیه اسرائیل غاصب در سرزمین فلسطین شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران وظیفه خبرنگاران در انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را بسیار حساس و مهم دانست و تأکید کرد: آینده از آن ملت بزرگ فلسطین و کودکان این سرزمین است.

وی رسانه را از تأثیرگذارترین ابزارها در جنگ با دشمن دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران در این عرصه مسئولیت مهم و سنگینی دارند.

بذرافکن در ادامه جایگاه استان بوشهر در عرصه فرهنگ و ادب را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه ادب، فرهنگ، رسانه و شعر دارای کارنامه درخشان در ادوار مختلف تاریخی است و این مهم نشان از توان ادبی مردم این استان است.

کلیدواژه

رژیم صهیونیستی

هفته بسیج

فلسطین

مجید بذرافکن

سپاه پاسداران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی