سیاست / شناسه خبر: 171127 / تاریخ انتشار : 1402/9/1 14:32
|

مجمع خیرین حوزه سلامت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد

معاون امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: به منظور ارتقا سطح زیرساخت های درمانی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار، این مجمع تاکنون ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در این بخش سرمایه گذاری کرده است.

بوشهری ها /اسماعیل غنیان روز چهارشنبه در بازدید از زیرساخت های درمانی بندر دیر استان بوشهر اظهار کرد: کارکرد این مجمع بر اساس کمک های مردمی است و از توان ۱۵۰ هزار نفر نیز در سطح کشور استفاده دارد.

 

وی افزود: کمک های دریافتی در کارگروه مجمع مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و با اولویت مناطق محروم برای ارتقا زیرساخت های درمانی هزینه می شود.

معاون امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: کارکرد این مجمع در ۳۳۰ نقطه کشور مشهود است و سعی می شود به شکل مستقل و با فعال‌کردن دفاتر استان‌ها، به عنوان یک بازوی عملکردی در کنار دانشگاه های علوم پزشکی قرار گیرد هر چند به شکل کاملی مستقل عمل می کنیم.

غنیان ادامه داد: با تشکیل بانک اطلاعاتی از خیرین حوزه سلامت، تلاش شده تا در دو سطح داخلی و خارجی این خیرین شناسایی و زمینه همکاری فیمابین انجام شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ها، سعی شده مراکز بهداشتی و درمانی که مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است را احداث کنیم و یا زمینه تجهیز آن فراهم شود.

کلیدواژه

بوشهر

دانشگاه علوم پزشکی

بهداشت و سلامت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی