سیاست / شناسه خبر: 171131 / تاریخ انتشار : 1402/9/2 09:55
|

قطعه دوم محور گزدراز- شیخیان دشتی احداث می‌شود

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: قطعه دوم و تکمیلی محور روستایی گزدراز- شیخیان دشتی به زودی اجرایی می شود.

بوشهری ها /سید احمدرضا امیری ریشهری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزودی بهسازی و آسفالت قطعه دوم و تکمیلی محور روستایی گزدراز- شیخیان در شهرستان دشتی اجرایی می‌شود.

 

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: این پروژه از مطالبات چندین ساله اهالی روستاهای بخش کاکی است که سال گذشته قطعه اول آن به طول پنج کیلومتر اجرایی شد و ۱/۵ کیلومتر از محور زیر بار ترافیک قرار گرفت و هم اکنون پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به برنامه ریزی انجام شده و تخصیص اعتبار لازم در دهه مبارک فجر این پروژه به بهره برداری کامل برسد.

امیری ریشهری ادامه داد: قطعه دوم این پروژه به طول پنج کیلومتر و عرض ۹ متر با ۸۵ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی در حال مطالعه بوده و بزودی در مرحله انتخاب پیمانکار قرار می‌گیرد.

وی ضمن تقدیر از همراهی نماینده محترم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین اهتمام و پیگیری مسئولین استانی و شهرستانی در این پروژه، یادآور شد: انتظار می‌رود در صورت جذب به موقع اعتبارات، این پروژه تا هفته دولت سال آینده زیر بار ترافیک برود.

کلیدواژه

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر

سید احمدرضا امیری ریشهری

محور روستایی گزدراز-شیخیان دشتی

راهداری

بوشهر

راهداری استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی