سیاست / شناسه خبر: 171136 / تاریخ انتشار : 1402/9/4 13:02
|

پژوهشگران استان بوشهر حمایت می‌شوند/ توسعه مراکز علمی پژوهشگران استان بوشهر حمایت می‌شوند/ توسعه مراکز علمی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تلاش برای توسعه مراکز علمی و آموزشی در استان خبر داد و گفت: پژوهشگران استان بوشهر حمایت می‌شوند.

بوشهری ها /اکبر پورات صبح شنبه در جشنواره علم و فناوری بسیج فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان همیشه در تمامی عرصه‌ها پیشگام بوده اند و در ایجاد ثبات و امنیت در برهه‌های مختلف کشور نقش آفرینی کرده اند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین در صحنه‌های مختلف سازندگی و میادین بین المللی در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی افتخارات ارزشمندی به ارمغان آورده اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی به مناسبت هفته بسیج در استان بوشهر در حال برگزاری است، افزود: در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی استان جهت برگزاری این برنامه‌ها همکاری و حمایت لازم داشته اند.

پورات با اشاره به تحولات بین المللی و غزه گفت: تا پیش از عملیات طوفان الاقصی شاید مردم فلسطین به فروپاشی و شکست اسرائیل باور نداشتند، اما الان این باور برای مردم فلسطین و کشورهای منطقه به وجود آمده و حتی کشورهای اروپایی و غربی نیز به این نتیجه رسیده اند که رژیم صهیونیستی رفتنی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای حماس با دست خالی در برابر سامانه‌های پیچیده اطلاعاتی و راداری توانستند در طوفان الاقصی حمله خود علیه اسرائیل را با موفقیت پیش بردند و امروز آمریکا و اسرائیل شکست راهبردی خورده اند و با بمباران غیر نظامیان نمی‌توانند این شکست را جبران کنند.

حل مسائل دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه راهبرد اساسی ما در انتخابات اسفند ماه چهار مؤلفه امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت است که با جدیت آن‌ها را دنبال خواهیم کرد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نیز به دنبال بی ثبات سازی کشور، تفرقه بین ادیان و اقوام، دو قطبی سازی و القای ناکارآمدی و خبرسازی دروغین جهت ناامید سازی هستند که با درایت مردم و مشارکت حداکثری با شکست مواجه خواهند شد.

وی به اقدامات ارزشمند دولت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: افتتاح و راه اندازی آب شیرین کن و تمرکز بر حوزه بهداشت و درمان و افزایش تخت‌های بیمارستانی، عملیات اجرایی بزرگراه بوشهر به شیراز و راه آهن، واگذاری زمین به طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن از جمله اقدامات ارزشمند دولت در استان بوشهر است.

پورات تاکید کرد: دولت اهتمام ویژه ای به حل مسائل دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی دارد و در تلاش هستیم تا فرایند توسعه علمی در مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان تسهیل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: خود را موظف به حمایت از پژوهشگران می‌دانیم و از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد و البته باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا پژوهش‌ها به سمت رفع مسائل استان سوق داده شوند.

در این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان از پژوهشگران برتر استان بوشهر در عرصه علم و فناوری تجلیل به عمل آمد.

کلیدواژه

اکبر پورات

استانداری بوشهر

بوشهر

هفته بسیج

سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

هفته پژوهش

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی