سیاست / شناسه خبر: 171137 / تاریخ انتشار : 1402/9/4 13:07
|

اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات طرح‌های سفر رییس جمهور به استان بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات مربوط به طرح‌های سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: این مهم در راستای بهبود وضعیت اشتغال انجام می‌شود.

بوشهری ها /علی باستین در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از اولویت‌های مدیران است و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی افزود: تمام بانک‌های استان موظف هستند هر ماه میزان تسهیلات پرداختی را به طور کامل و دقیق اعلام کنند.
 
معاون اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات مربوط به طرح‌های سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: این مهم در راستای بهبود وضعیت اشتغال انجام می‌شود.
 
وی با بیان این‌که هر ماه باید برای دستگاه‌های اجرایی سهمی در حوزه اشتغال در نظر گرفته شود، اضافه کرد: طرح‌های اشتغال‌زای دستگاه‌های مختلف با هماهنگی دستگاه اجرایی، استانداری و امور اقتصادی و دارایی استان، بررسی و با اولویت‌بندی به بانک معرفی می‌شوند.
 
باستین در ارتباط با شیوه اولویت‌بندی اختصاص تسهیلات به طرح‌ها، گفت: پیشرفت فیزیکی طرح، رسیدن به دهه فجر امسال یا هفته دولت سال آینده و تکمیل زنجیره ارزش از مهم‌ترین عوامل در اولویت تخصیص تسهیلات به طرح‌ها هستند.
 
وی از پیگیری طرح‌های اتحادیه‌ای مورد توافق بانک‌های عامل تا هفته آینده خبر داد و افزود: مکاتبه و پیگیری جدی معرفی شدگان تسهیلات دور دوم سفر و اعلام نتیجه به دستگاه اجرایی از مصوبات مهم جلسه است.

کلیدواژه

علی باستین

اشتغالزایی

بوشهر

اشتغال پایدار

دولت سیزدهم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی